کد خبر:105287
پ

قطع برق ۹۰ دستگاه اجرایی پر مصرف در کرمانشاه

-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از قطع برق ۹۰ دستگاه اجرایی پر مصرف در کرمانشاه خبر داد و گفت: روز یکشنبه ۲۵ تیرماه برق این ادارات و بانک‌ها به دلیل عدم توجه به دستورالعمل های کاهش مصرف قطع شد.

برق ۹۰ اداره و بانک پر مصرف در کرمانشاه قطع شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمد مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: برق ادارات و مراکز دولتی که کاهش ۳۰درصدی مصرف در ساعات کاری را رعایت نکنند، قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: میزان کاهش باری که با تغییر ساعت کاری در ادارات رخ داده حدود ۱۵ مگاوات بوده که معادل کاهش حدود چهار درصدی مصرف است که امیدواریم هرچقدر به سمت روزهای گرم پیش برویم، میزان مدیریت مصرف برق در ادارات بیشتر شود.

وی افزود: برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر ابلاغ شده است تا دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و غیردولتی نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق اقدام کنند و بتوانیم از پیک بار تابستان امسال عبور کنیم.

مرادی اضافه کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی و ادارات نسبت به مصوبه هیات وزیران در خصوص کاهش مصرف بی‌توجه هستند که در این زمینه به آن‌ها تذکراتی داده شده است و در صورت تکرار و عدم رعایت، نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می‌شود.

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری