کد خبر:69273
پ

قطب «چاپ» طراحی و تبلیغات محصولات فرهنگی و مذهبی پایتخت در کجا واقع شده؟

پاساژ مهستان واقع در خیابان کارگر جنوبی از لحاظ قیمت و کیفیت توانسته رضایت صاحب نظران در عرصه فرهنگی و مذهبی را جلب نماید.

به گزارش خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران، با توجه به نزدیک شدن سال نو، خیلی از افراد برای دوستان و همکارانشان هدایای فرهنگی و مذهبی تهیه و اهدا می کنند، خصوصا در ایام نوروز که وارد ماه بندگی خدا شده و به این سبب عید نوروز را نسبت به سال های گذشته متمایز کرده و خیلی از مومنین برای رضای خداوند متعال و جهت شادی روح رفتگانشان در شب های قدر ادعیه به مساجد و اماکن مذهبی اهدا می کنند.

حالا برای متقاضیان، سوال پیش می آید که برای خرید اینگونه محصولات به کجا مراجعه کنند که مقرون به صرفه باشد؟

لازم به ذکر است جهت تنویر اذهان، تماس تلفنی با معصوم نژاد ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شمال غرب تهران برقرار و موضوع را تشریح و عنوان نموده که جهت تسهیل در وقت و هزینه های مردم مومن و انقلابی در این زمینه ما را یاری رسانند

وی در ادامه افزود؛ طی جلسات ماهیانه با مبلغین و هیات مذهبی که نقطه نظرات، پیشنهادات و تجربیاتشان را مطرح می کنند، پاساژ مهستان واقع در خیابان کارگر جنوبی از لحاظ قیمت و کیفیت توانسته رضایت صاحب نظران در عرصه فرهنگی و مذهبی را جلب نماید.

برای تکمیل این گزارش به پاساژ مهستان مراجعه نموده، هر طبقه حال و هوای منحصر به فردی دارد و به راحتی نمی شود از کنار هر مغازه گذشت، زیرا هر مغازه برای ما تلنگر محسوب می شود و ما را یاد خاطره های می اندازد که گویا فراموش شده بودند.

در این پاساژ مغازه ای قاب فروشی نظر مشتریان را بیشتر جلب می کرد، وارد مغازه شده و با صاحب مغازه که پیمان نام داشت، گپ و گفتگو انجام داده، وی عنوان کرد؛ که بیشترین فروش محصولاتشان قاب عکس سردار دلها شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی می باشد.

در ادامه گزارش در طبقه همکف با دو جوان دهه هشتادی مصاحبه کرده که هر دو از محبین اهل بیت(س) بوده و در راستای فرمایشات مقام مقام معظم رهبری در جهاد تبیین، توان این را داشته که با راه اندازی گروه جهادی اقدام به جذب و بکارگیری جوانان با هر پوششی را نمایند.

در اتمام رساندن این گزارش به طبق دوم رفته و با مغازه ای مواجه شده که پیکسل شهدا را می فروخت که عکس شهید ابراهیم هادی ما را یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس انداخت که برای حفظ حریم این مرز و بوم چه کسانی در خون خود غلطیدند تا ما در کمال آرامش زندگی کنیم‌.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری