کد خبر:159250
پ

قتل وحشتناک ناموسی در تهران/ مرد بی رحم جسد مثله شده را به کلانتری برد

مردی با یک چمدان به کلانتری وارد شد و ادعا کرد همسرش را کشته و جسد تکه تکه شده اش را در ساک همراهش آورده است.

قتل وحشتناک ناموسی در تهران/ مرد بی رحم جسد مثله شده را به کلانتری برد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ۹ صبح ؛ سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل بی رحم در تهران خبر داد.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند؛ ابتدای مهرماه سال جاری فردی با حمل یک ساک بزرگ مشکی رنگ و با مراجعه به درب جنوبی ستاد فراجا اظهار داشت، همسرش را به قتل رسانده و جسدش داخل چمدان است. در بررسی چمدان و تایید صحت اظهارات وی، متهم را دستگیر و مراتب سریعا به سلسله مراتب ارسال شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در بررسی چمدان جسد مثله شده فجیح زن حدودا ۳۰ ساله را مشاهده کردند. پس از انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی، کارآگاهان در بازجویی‌های اولیه متوجه شدند؛ قاتل به همراه همسرش در یکی از شهرهای جنوبی سکونت داشته‌اند و در تاریخ مذکور متوجه روابط نامشروع همسرش با یک مرد تبعه کشور عراق می‌شود.

پس از مواجهه با همسرش با او درگیر شده و وی را ابتدا خفه می‌کند و پس از آن جسدش را به صورت مثله شده به تهران می‌آورد و به تصور اینکه جسد را به تهران می‌برد و همانجا مجازات می‌شود بوسیله گوشی در اینترنت مقر انتظامی مهم را جستجو و اولین آدرس مقر انتظامی ستاد فراجا را مشاهده و پس ازمراجعه به آن محل به اقدام خود اعتراف گردیده است.

قتل یکی از انواع خشونت، و قتل‌های ناموسی یکی از پیچیده‌ترین اشکال قتل است، اظهار کرد: معمولاً هر عملی که به‌نوعی با آبرو، شرف و ناموس یک خانواده در تضاد باشد، به‌احتمال قوی پتانسیل آن را دارد که به قتل ناموسی منجر شود. حتی گاهی با یک شایعه دروغ که منجر به بی‌آبرویی فرد یا خانواده‌ای می‌شود، زمینه بروز قتل ناموسی پیش می‌آید.

منبع
۹ صبح
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری