کد خبر:125854
پ

فعال رسانه‌ای اکوادور: خانواده محوری مهمترین رویکرد زنان مسلمان و ایرانی است

مالنا فرناندز، فعال رسانه‌ای و مجری شبکه رادیویی کشور اکوادور گفت: خانواده محوری و حفظ بنیان خانواده مهمترین رویکرد زنان مسلمان و زنان ایرانی است.

فعال رسانه‌ای اکوادور: خانواده محوری مهمترین رویکرد زنان مسلمان و ایرانی است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، «مالنا فرناندز» روز شنبه در حاشیه جشنواره بین المللی خورشید در مشهد افزود: زنان مسلمان انگیزه خاصی برای رشد و پیشرفت دارند.

وی اضافه کرد: زن ایرانی با اعتقاد به خداوند، اساس زندگی را بر حفظ بنیان خانواده گذاشته‌اند، از اندیشه قوی برخوردارند و به جز تفاوت در پوشش از لحاظ افکار و عقاید به هم نزدیک هستیم.

فعال رسانه‌ای کشور اکوادور ادامه داد: همفکری بین زنان کشورهای مختلف به تقویت شبکه بین‌المللی زنان منجر می‌شود.

فرناندز خاطر نشان کرد: جشنواره بین‌المللی خورشید در سطح مطلوبی برگزار شد و فرصت خوبی برای آشنایی با عقاید و افکار بانوان رسانه‌ای از نقاط مختلف جهان است.

حدود ۱۰۰ نفر از بانوان و فعالان رسانه ای از ایران و حدود ۴۰ کشور جهان امروز (هشتم مهر) در قالب نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید در مشهد گرد هم آمدند.

نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید با شعار «زنان روشنگری می‌کنند» به یاد شهیده راه روشنگری «شیرین ابوعاقله» برنامه ریزی شده است که به دست رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید.

شیرین ابوعاقله (سوم آوریل ۱۹۷۱ – یازدهم مهٔ ۲۰۲۲) خبرنگاری فلسطینی بود که به مدت ۲۵ سال در شبکه عربی زبان الجزیره فعالیت می‌کرد. او یکی از خبرنگاران فعال در خاورمیانه بود که اخبار مرتبط با فلسطین را پوشش می‌داد. وی یازدهم مهٔ ۲۰۲۲ درحالی که مشغول پوشش اخبار حمله نیروهای ارتش اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری بود مورد هدف نیروهای اسرائیلی قرار گرفت و به دلیل اصابت گلوله به سر به شهادت رسید.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری