کد خبر:4845
پ

فروش مشکوک خانه با استفاده از تصاویری از سلبریتی‌ها

برخی از شرکت‌های ساخت و ساز با نصب تصاویری از برخی فوتبالیست‌ها اقدام به فروش مسکن کرده‌اند.

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه، یاسر لک معاون مسکن اداره راه و شهرسازی استان تهران در واکنش به استفاده از تصاویر برخی از ورزشکاران در پیش فروش خانه در مناطقی از تهران این نحوه فروش و تبلیغات را غیر قانونی برشمرد و گفت: شرکتهای پیش فروش ساختمان موظف هستند در مرحله اول مجوز پیش فروش را طی مراحل اداری و قانونی از ادارات کل راه و شهرسازی استانها کسب و سپس این مجوز را به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه و مجوز تبلیغات شهری و مطبوعاتی و فضای مجازی را کسب کنند. در صورت عدم طی این مراحل، پیش فروش غیرقانونی تلقی می شود.
یاسر لک در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: تبلیغات گسترده حال حاضر پیش فروش مسکن با استفاده از چهره سلبریتی ها در شهر تهران و به ویژه فضای مجازی هیچ مجوز قانونی از نهادهای ذی ربط نداشته و شهروندان باید احتمال کلاهبرداری در این خصوص را بدهند و بیشتر مراقب باشند.
لک گفت: شرکتهای مذکور نیز ممکن است از فرآیند دریافت مجوز بی اطلاع باشند که از آنها می خواهیم قبل از انتشار تبلیغات نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

اخیرا تعدادی شرکت که مجوز پیش فروش ساختمان ندارند با نصب بیلبوردها و تصاویری از برخی فوتبالیست‌ها و چهره‌های معروف در مناطقی از استان تهران به تبلیغات گسترده برای فروش مسکن اقدام کرده اند.

کلیدواژه : سلبریتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری