کد خبر:112733
پ

فروش بلیت پروازهای هما با نرخ مصوب به مقصد نجف آغاز شد

سخنگوی ایران ایر از شروع فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب از مبدا تهران به مقصد نجف اشرف توسط هواپیمایی هما از تاریخ ۲۶ مردادماه خبر داد.

آغاز فروش پروازهای ایران ایر به مقصد نجف اشرف با نرخ مصوب

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، «حسام قربانعلی» امروز یکشنبه درباره زمان فروش پروازهای نجف اشرف شرکت هواپیمایی هما با نرخ مصوب ۸ میلیون تومان از مبدا تهران گفت: زیرساخت‌های فروش مستقیم از طریق سایت ایران برای فروش بلیت‌های اربعین با نرخ مصوب آماده است و از امروز هم تست فروش انجام می شود تا نسبت به توان سرویس دهی از طریق سایت مطمئن شویم.

سخنگوی ایران ایر گفت: مردم می‌توانند به آدرس www.iranair.com قسمت فروش اینترنتی مراجعه کنند از آنجا به صفحه e.boking هدایت می‌شوند که صفحه مستقلی برای خرید بلیت طراحی شده است. البته به غیر از مسیرهای تهران به نجف اشرف ایران ایر از چند مبدا دیگر احتمالا سفرهای اربعین را پوشش خواهد داد.

وی گفت: ایران ایر با انجام حدود ۱۰۰ پرواز رفت و ۱۰۰ پرواز برگشت در عملیات پروازی اربعین امسال مشارکت دارد.

 بر اساس ابلاغیه سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی فرآیند صدور مجوز پروازهای اربعین شروع شده است. امسال نرخ مصوب پروازهای اربعین برای بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور تعیین شده و همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند تا ۲۴ ساعت بعد از مجوز پرواز نسبت به فروش بلیت با نرخ مصوب به عموم اقدام کنند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری