کد خبر:144194
پ

فرمانده نیروی پدافند: در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار داریم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با توجه به تهدیدات موجود در پیرامون ایران اسلامی و فرامنطقه، اکنون در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار داریم.

فرمانده نیروی پدافند: در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار داریم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، امیر سرتیب علیرضا صباحی فرد با حضور در گروه پدافندهوایی شهیدنیک اندیش تبریز از بخش‌های مختلف سایت موشکی مرصاد بازدید کرد و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت موشکی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به تهدیدات موجود در پیرامون ایران اسلامی و فرامنطقه در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار داریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه پدافند هوایی به صورت لحظه‌ای تحرکات هوایی را رصد و اقدامات تاکتیکی متناسب با تهدیدات را انجام می‌دهد، گفت: امروز سامانه‌ها و تجهیزات ما نه تنها برای مقابله با تهدیدات هوایی دشمن بلکه برای کم اثر کردن تهدیدات آنها طراحی و ساخته می‌شود.

سرتیپ علیرضا صباحی فرد تاکید کرد: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند ناشی از اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات پیشرفته بومی برای کشور ایجاد شده است.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری