کد خبر:95742
پ

فرآیند‌های اشتغال و آموزش در امروز متفاوت است

دقایقی پیش رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عرصه اقتصاد و شغل در دنیا پر سرعت می‌تازد و اگر تلاش نکنیم از این جریان جا می‌مانیم، امروز نحوه اشتغال، آموزش و ماموریت‌ها متفاوت شده است.

به گزارش خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران محمدباقر قالیباف در همایش روز ملی اصناف گفت: شما که در اصناف در حال فعالیت هستید فرمانده‌های عرصه اقتصادی کشور هستید. وی افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش اصناف پر رنگ بود و ابعاد مختلفی داشت از صنف‌های مختلف با مهارت‌های مختلف در این عرصه فعالیت داشتند.

امروز فرآیند‌های اشتغال و آموزش متفاوت شده

رییس مجلس گفت: مردمی سازی در اقتصاد یعنی حکمرانی در عرصه اقتصاد را مردمی سازی کنیم. امام خمینی (ره) در جایی فرمودند که دخالت دولت در اقتصاد شرعا حرام است. ما در دوران دفاع مقدس مردمی‌ترین مجموعه را داشتیم و حکمرانی توسط مردم انجام می شد. وی افزود: به ندرت در دوران دفاع مقدس افرادی را پیدا می‌کنید که شغل نظامی داشته باشند. قالیباف گفت: عرصه اقتصاد و شغل در دنیا پر سرعت دارد می‌تازد و اگر تلاش نکنیم جا می‌مانیم. امروز نحوه اشتغال، آموزش و ماموریت ها متفاوت شده. وی افزود: نیرو‌های جوانی که وارد عرصه بازارمی شوند پیش قراولان این تغییر هستند و نیرو‌های جوان باید کمک کنند و در حوره اقتصاد تلاش کنند.

منبع
صدا و سیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری