کد خبر:25556
پ

عنوان شهدای پلاسکو به «شهید خدمت» تغییر کرد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از موافقت مقام معظم رهبری با اطلاق عنوان «شهید خدمت» به آتش‌نشانان حادثه پلاسکو خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه با گذشت حدود ۵ سال از حادثه غم‌انگیزِ آتش‌سوزی و ویرانیِ ساختمان پلاسکو در قلب تهران، هنوز برخی از وعده‌هایی که به خانواده شهدای آتش‌نشان داده شده، محقق نشده است که از جمله می‌توان به عدم اطلاق عنوان «شهید خدمت» به آتش‌نشانان این حادثه اشاره کرد.


وی ادامه داد: پیرو جلساتی که با خانواده شهدای آتش نشان داشتم، مسئله فوق را با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کردم وی هم وعده پیگیری را داد و در همین راستا با امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مذاکراتی صورت گرفته است و در نهایت گردش کار به حضور مقام معظم رهبری جهت کسب تکلیف ارائه شد.


به گزارش ایسنا، تشکری هاشمی اظهار داشت: دقایقی پیش مطلع شدم مقام معظم رهبری با اطلاق عنوان شهید خدمت به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو موافقت کرده‌اند و طی چند روز آینده فرمان رهبر معظم انقلاب از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ابلاغ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری