کد خبر:135916
پ

عملیات طوفان الاقصی نتیجه سال‌ها ظلم بی‌عدالتی و تبعیض علیه فلسطین است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی نتیجه سال‌ها ظلم، بی‌عدالتی و تبعیض رژیم غاصب صهیونیستی علیه ساکنان مظلوم فلسطین است که کاسه صبر این مردم صبور و مبارز را لبریز کرد.

عملیات طوفان الاقصی نتیجه سال‌ها بی‌عدالتی علیه مردم فلسطین است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، غلامرضا منتظری سه شنبه اظهار کرد: باور عمیق و قلبی مسلمانان فلسطین با تکیه بر آیات و آیات قرآن که برای تحول باید از همه داشته‌های زندگی، جسم و جان گذشت در عملیات طوفان الاقصی خود را نشان داد.

وی تاکید کرد: نگاه معمار کبیر انقلاب و ابتکار عمل حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس حساسیت مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی بیت‌المقدس را نشان می‌دهد و تاکید ایشان بر آزادی قدس شریف، در این عملیات بزرگ موثر بود.

منتظری افزود: نیروهای حزب‌الله و جبهه مقاومت، توان نیروهای خودجوش مردمی را با آموزش‌های نظامی ارتقا دادند و این آموزش‌ها هم در اجرای عملیات طوفان الاقصی موثر بود.

وی بیان کرد: این عملیات روند رو به نابودی رژیم صهیونسیتی را عینیت بخشیده و این رژیم کودک‌کش را به نابودی نزدیک کرد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج‌قاسم سلیمانی نقش زیادی در آموزه‌های جبهه مقاومت داشت و آنان آموختند که با تفکر بسیجی می‌توان از موانع عبور کرد.

وی یادآور شد: رژیم صهیونسیتی اگر توان جنگ و رزم داشت، دست به مظلوم‌کشی و کودک‌کشی در بیمارستان‌ها و مدارس نمی‌زد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: این شیوه جنگ و حمله توسط رژیم صهیونسیتی نشانه عجز و ناتوانی این رژیم است که اختلاف درونی آنان را هویدا کرد.

وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر بر لبان خود مهر سکوت، بر چشمان خود چشم‌بند زده و در برابر ظلم به ملت مظلوم فلسطین زبان سکوت اختیار کردند.

وی اضافه کرد: این اقدامات در واقع نشان می‌دهد حقوق بشر که همواره بر زبان کشورهای مدعی جهان جاری الست، فراتر از شعار نبوده اما آنان باید بدانند که آینده سرزمین فلسطین به سود مردم خواهد بود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان جهان باید با اتحاد و انسجام حامی‌جدی این حرکت ارزشمند حماسی باشند.

عملیات طوفان الاقصی نتیجه سال‌ها بی‌عدالتی علیه مردم فلسطین است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات رژیم صهیونسیتی نه تنها خشم مسلمانان بلکه خشم تمام آزادیخواهان جهان را برانگیخت و این خشم علیه رژیم صهیونسیتی نتیجه فریاد تظلم‌خواهی مظلومان فلسطینی است.

وی بیان کرد: برخی کشورهای مسلمان هنوز به قدرت نیروی مقاومت و حزب‌الله اعتقاد ندارند و از همین رو با مردم کشورشان در حمایت از مردم فلسطین همراهی نمی‌کنند.

منتظری تاکید کرد: همچنین سران برخی کشورهای دیگر منافع و مصالح خود را با حمایت از فلسطین در خطر می‌بینند و از آنجایی که سال‌ها تحت سلطه آمریکا بودند، جرات همراهی با مردم خود را ندارند.

وی اظهار کرد: شخصیت‌های علمی و فرهنگی و تاثیرگذار جهان با هر عقیده و فرهنگی باید وارد میدان شوند و صحنه «بنی آدم اعضای پیکرند» را در عمل ثابت کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی یک آزمون بزرگ بود که نشان داد گنبد آهنین رژیم صهیونسیتی شعاری بیش نبوده و ارتش مجهز تا دندان مسلح این رژیم با حمایت و پشتیبانی آمریکا در برابر یک مجموعه خودجوش و محلی شکننده و قابل نفوذپذیر است.

منتظری اظهار کرد: ادامه حملات رژیم صهیونسیتی کار را برای خودشان سخت‌تر خواهد کرد و کشورهای اسلامی هم باید همزمان حمایت خود را از مردم فلسطین افزایش دهند

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری