کد خبر:49143
پ

عادت بسیار عجیب جانی دپ!

در میان سلبریتی هایی که عادات عجیب و غریب دارند، شاید مورد جانی دپ از همه خاص تر باشد. بازیگر نقش اصلی فیلم دزدان دریایی کارائیپ که این روزها با اخبار مربوط به دادگاه طلاق و شکایات وی و همسر سابقش امبر هرد، مدام دست بدست می شود، عادت دور از انتظاری دارد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، جانی دپ بازیگر محبوب و مشهور هالیوودی که این روزها به دلیل ماجرای طلاقش بسیار مورد توجه قرار گرفته است، راز پنهانی که در اتاق خانه اش وجود دارد را فاش کرد.

اتاق پر از عروسک جانی دپ

زمانی که نام جانی دپ می آید، به احتمال زیاد یاد شاهکارهای او روی پرده سینما می‌ افتید و شخصیت او را در آلیس در سرزمین عجایب یا دزدان دریایی کارائیپ به یاد می آورید؛ اما آیا می‌دانستید که جانی دپ که یکی از مغرورترین بازیگران هالیوودی است، عادت به جمع‌آوری عروسک های باربی دارد؟

عروسک بازی جانی دپ

بله درست متوجه شدید، آقای بازیگر معروف از عروسک بازی لذت می برد و این علاقه از زمانی در او ایجاد شد که با دخترش ساعتها مشغول بازی با عروسک های باربی می شد. دختر جانی دپ بزرگ شد و طبق انتظار عادت عروسک بازی اش را کنار گذاشت اما پدر او از قرار معلوم بیش از حد به این سرگرمی علاقه مند شده بود و کارش را به تنهایی و بدون حضور دخترش ادامه داد.

به گزارش نمناک، جانی دپ معروف به دلیل آنکه حس میکرد عروسک ها جایگاهی احساسی در زندگی او ایجاد کرده اند، آنها را نه تنها کنار نگذاشت بلکه به جدیت و تعداد بیشتر وارد زندگی خود کرد. حالا عروسک های باربی او به قدری زیادند که آن ها را در اتاق جداگانه ای نگه می دارد و برایشان محل ویژه و اختصاصی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری