کد خبر:202115
پ

ظرف دو ماه آینده زیرگذر شرقی خط راه‌آهن تهران ـ اهواز به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه ۱۷ از بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در منطقه ۱۷ خبر داد و گفت: ظرف دو ماه آینده زیرگذر شرقی خط راه‌آهن تهران ـ اهواز به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از زیرگذر شرقی خط راه‌آهن تهران ـ اهواز به‌زودی

شهردار منطقه ۱۷ از بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در منطقه ۱۷ خبر داد و گفت: ظرف دو ماه آینده زیرگذر شرقی خط راه‌آهن تهران ـ اهواز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رضا سیفی؛ شهردار منطقه ۱۷ در مراسم واگذاری ۷ دستگاه اتوبوس توسط شرکت اتوبوسرانی به این منطقه که صبح امروز با حضور مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد، اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی یکی از قسمت‌های مهم خدمت‌رسانی به شهروندان محسوب می‌شود که در همین ارتباط امروز با ورود اتوبوس‌های جدید یکی از سه خط اتوبوسرانی منطقه ۱۷ نوسازی خواهد شد.

وی افزود: از امروز و با ورود اتوبوس‌های جدید این خط نوسازی شده و ان‌شاءالله در ادامه و با توجه به رویکرد مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی، سایر خطوط اتوبوسرانی منطقه ۱۷ نیز نوسازی خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه تحول بزرگی در حوزه حمل و نقل عمومی در این دوره از مدیریت شهری آغاز شده است افزود: اقدامات خوبی از سوی شهردار تهران جهت ورود واگن‌های مترو، اتوبوس‌های برقی، تاکسی و … صورت گرفته است و ورود این حجم از وسایل حمل و نقل عمومی می‌تواند تحول بزرگی را در سطح شهر تهران ایجاد کند.

سیفی ادامه داد: منطقه ۱۷ به عنوان دارالشهدای پایتخت ان‌شاءالله امسال به برکت خون شهدا شاهد افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه بزرگ عمرانی خواهد بود که از آن جمله می‌توان به احداث پایانه جدید اتوبوس و تاکسی در منطقه ۱۷ اشاره کرد. همچنین محل فعلی یکی از خطوط اتوبوسرانی تبدیل به بوستان کوچکی در یکی از محلات منطقه ۱۷ خواهد شد ضمن اینکه برنامه ویژه پیش‌بینی شده در منطقه ۱۷ افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی در منطقه خواهد بود.

وی به بهره‌برداری از زیرگذر شرقی خط راه‌آهن تهران ـ اهواز اشاره کرد و افزود: ان‌شاءالله این پروژه ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری