کد خبر:83456
پ

ظرفیت و تجهیزات بندر بوشهر برای تخلیه و بارگیری کالاهای فله توسعه می‌یابد

با پیگیری های انجام شده و حمایت‌های سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص تخلیه کالاهای اساسی تجهیزات مناسب و مطلوب به بندر بوشهر اختصاص می یابد تا این بندر با توان و بهره‌وری بیشتر کشتی‌ها را تخلیه کند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمد شکیبی نسب در بازدید از روند تخلیه کشتی ۲۷ هزار تنی گندم در بوشهر اظهار کرد: تاکنون ۹ هزار و ۱۴۰ تن از مجموع کشتی ۲۷ هزار تنی گندم در بندر بوشهر تخلیه شده و مابقی محموله گندم در حدود ۱۷ هزار تن است که در کوتاه ترین زمان ممکن تخلیه آن انجام می‌شود.

وی افزود: در این فرایند ۳۷۱ دستگاه کامیون همراه با آماده سازی زیرساخت های لازم در تخلیه محموله ۲۷ هزار تنی گندم در بوشهر مشارکت دارند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بندر بوشهر اکنون از ظرفیت پذیرش کشتی‌های ۳۰ هزار تنی برخوردار است که به تناسب این ظرفیت خدمات دهی لازم به تجار و بازرگانان ارائه می شود.

شکیبی نسب ادامه داد: ورود کشتی ۳۰ هزار تنی گندم نیز بدون تردید نویدبخش ورود تجهیزات و امکانات جدید به بندر بوشهر در راستای تخلیه کالاهای فله است.

وی عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده و حمایت‌های سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص تخلیه کالاهای اساسی تجهیزات مناسب و مطلوب به بندر بوشهر اختصاص می یابد تا این بندر با توان و بهره‌وری بیشتر کشتی‌ها را تخلیه کند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری