کد خبر:126926
پ

طی ۲ روز آینده درالبرزبا وزش تندباد خیزش گرد و خاک رو به رومی شویم

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان البرز گفت: طبق هشدار سطح زرد طی ۲ روز آینده در سطح استان وزش تندباد، خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده باران رو به رو خواهیم بود.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مهدی مهرور شامگاه سه شنبه اظهار کرد: روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک و بارش خفیف و پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود.


وی افزود: عصر و شب چهارشنبه ۱۲ مهر بارندگی در ارتفاعات استان و پنج‌شنبه ۱۳ مهر وزش باد در نیمه جنوبی استان شدت بیشتری خواهد داشت.


مهرور آسیب به سازه‌های موقت و سست، گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا، اختلال درتردد‌های شهری و بین شهری را از مهمترین خطر‌های این شرایط آب و هوایی عنوان کرد، افزود: شهروندان در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال، احتیاط لازم را داشته باشند و همچنین توصیه کرد در توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها، مسیل‌های فصلی و دامنه کوه‌ها از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز نمایند.


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان البرز گفت: از استحکام سازه‌های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیت‌های عمرانی اطمینان داشته باشند.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری