کد خبر:111513
پ

طبق زمان پیش بینی شده۱۸۶ هزار میلیارد تومان اوراق را منتشر خواهیم کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق زمان پیش بینی شده ۱۸۶ هزار میلیارد تومان اوراق را منتشر خواهیم کرد.

انتشار ۱۸۶ هزار میلیارد تومان اوراق آغاز می شود

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، آقای داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک رسانه ای مسئولان اقتصادی دولت در خصوص عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم گفت: تلاش کردیم انضباط پولی آسیب نبیند و با در اختیار داشتن قانون و با استفاده از ظرفیت و ابزارهای تامین مالی دولت از انتشار اوراق مالی و تامین مالی هزینه های جاری استفاده نکنیم.

او گفت: اخیرا طبق زمان بندی انتشار اوراق ۱۸۶ هزار میلیارد پیش بینی شده است که برای اجرای هرچه بهتر و تسریع و تکمیل طرح های عمرانی آغاز کرده ایم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در جهت انضباط مالی باید تمامی تعهدات را به موقع پرداخت کنیم و اوراق انتشار یافته در سال های گذشته را ارائه دهیم.

منظور گفت: تمام مصوبات سفر های استانی به صورت کامل برای امسال پرداخت شده است و طرح و پروژه آثار و منابع مالی را تعیین کرده ایم.همچنین در دو سال گذشته ۴۰ طرح به بهره برداری رسید که یکی از این طرح ها پاتاوه_ دهدشت بود و راه آهن میانه _ اردبیل یکی دیگر از این پروژه ها بوده است و ما پروژه زیر ساختی مهم در همه حوزه ها از جمله بیمارستانی، فاضلاب، طرح های نیروگاهی پالایشگاهی با سرعت تکمیل کرده ایم.

منبع
ارانیکو
کلیدواژه : اوراقداوود منظور
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری