کد خبر:120599
پ

ضرغامی درباره تامین نکردن اتوبوس زائران اربعین توسط ترکیه توضیح داد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره دلایل عدم تعهد ترکیه برای تامین اتوبوس زائران اربعین گفت: جزئیات این موضوع را نمی‌دانم و هنوز هم موضوع را پیگیری نکرده‌ام.

توضیحات ضرغامی درباره تامین نکردن اتوبوس زائران اربعین توسط ترکیه

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، سید عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره کمبود اتوبوس زائران اربعین اظهار داشت: وزارت راه و سیاست‌هایی که وزیر دارد به شکل جدی، حل مشکلات حمل و نقل در همه سطوح کشور است به ویژه درخصوص اربعین اقدامات فراوانی از جمله تامین آن از ترکیه انجام شد.

وی افزود: اینکه نهایتا رقمی را که قبلا قطعی کرده بودند اما در عمل تعداد کمی اتفاق افتاد جزئیات آن را نمی‌دانم و هنوز هم موضوع را پیگیری نکرده‌ام.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآورشد: نظرات مختلفی مبنی بر اینکه چرا این توافق در حد پایینی صورت گرفت ارائه شده است. من تا زمانی که قطعی و در جلسات کارشناسی دلایل اصلی آن را نپرسم نمی‌توانم اظهارنظری بکنم.

ضرغامی درباره موضوع تحریم‌ها و ارتباط آن با کمبود اتوبوس زائرین گفت: تحریم‌ها موضوعی است که در همه جا خود را نشان می‌دهد به نحوی که گردشگری که وارد کشور می شود برای رزرو هتل با مشکلاتی مواجه است و نقل و انتقال با واسطه انجام می شود به همین دلیل نیز هم ضریبی در کیفیت می‌خورد و هم اینکه روند طولانی می‌شود و مشکلاتی نیز در ادامه کار پیش می‌آید.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری