کد خبر:42175
پ

شکایت سفر را چگونه اعلام کنیم؟

مسئول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر راه ثبت شکایات از سوی مسافران را معرفی کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مسئول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد: شماره تلفن ۰۹۶۲۹ در تعطیلات عید فطر برای ثبت شکایت مسافران فعال شده است.

این سامانه بنا بر اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایت مسافران است. به جز این شماره تماس، ثبت شکایت‌ها از طریق سامانه اینترنتی  نیز امکان‌پذیر است.

یحیی نقی‌زاده محجوب، مسئول کمیته نظارت این ستاد همچنین گفته است: سعی می‌شود برای تامین رضایت مسافران، شکایت‌های ثبت‌شده به سرعت بررسی و در صورت لزوم نمایندگان نظارت به محل اعزام شوند.

مسئول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافران درخواست کرده در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری، موارد را از طریق این سامانه ثبت و اطلاع‌رسانی کنند.

عبه گزارش ایسنا، لاوه‌بر شکایت، سامانه ۰۹۶۲۹ درباره راه‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری و دیگر خدمات مربوط به سفر ملزم به اطلاع‌رسانی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری