کد خبر:157424
پ

شکار یک جنگنده و پنج خودروی صهیونیست‌ها در غزه

مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز (دوشنبه) از شکار یک هواپیمای جنگی و پنج خودرو و نظامی صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

شکار یک جنگنده و پنج خودروی صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: یک هواپیمای جنگی دشمن صهیونیستی را هدف قرار دادیم.

در این بیانیه همچنین اعلام شده است که رزمندگان مقاومت پنج خودروی نظامی را منهدم کرده و بیش از ۱۵ نظامی صهیونیست را نیز به هلاکت رسانده و یا مجروح کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه بخشی از آخرین آمار تلفات خود در نبرد زمینی در غزه را اعلام کرد که براساس آن از زمان ورود زمینی این نیروها به غزه، بیش از یک هزار و ۱۰۶ نظامی صهیونیست، زخمی شده‌اند.

حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و یکمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به حدود ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

در این زمینه گاهی اتفاق افتاده است که یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. همچون آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری