کد خبر:13679
پ

شهردارتهران: پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه

شهردار تهران با اشاره به پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه، گفت: باتوجه به شرایطی که امروز در حوزه کرونا وجود دارد، تمامی اعضای حاضر در جلسه گذشته شورای عالی ترافیک قائل به لغو این ممنوعیت بودند. به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی در […]

شهردار تهران با اشاره به پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه، گفت: باتوجه به شرایطی که امروز در حوزه کرونا وجود دارد، تمامی اعضای حاضر در جلسه گذشته شورای عالی ترافیک قائل به لغو این ممنوعیت بودند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی در جمع خبرنگاران درباره لغو ممنوعیت تردد شبانه، بیان کرد: یکی از بندهای مصوبه جلسه شورای عالی ترافیک این بود که شهرداری پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه در دوران کرونا را ارائه دهد تا از این طریق هم در ستاد ملی کرونا پیگیری شود.

وی افزود: باتوجه به شرایطی که امروز در حوزه کرونا وجود دارد، تمامی اعضای حاضر در جلسه گذشته شورای عالی ترافیک قائل به لغو این ممنوعیت بودند. 

شهردار تهران با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد دغدغه مدیریت شهری، آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: امروزه شهر تهران از یک آسیب بسیار جدی در حوزه مسائل اجتماعی رنج می‌برد که روح و روان شهروندان را جریحه‌دار و چهره شهر را زشت وغیرقابل تحمل کرده است.

به گفته زاکانی؛ کلانشهر تهران در مسیر ساختن یک الگو، نیازمند عبور از آسیب‌ها و گره گشایی از مشکلات بزرگ در شهر و زندگی شهروندان است.

وی در ادامه اضافه کرد: در زمان تصدی پست شهرداری بیان کردم که باید توأمان دنبال تحول در روح و جسم شهر به صورت نرم افزاری و سخت افزاری باشیم.

شهردار تهران گفت: لذا بنا شد که با یک هم افزایی بین دستگاهی، بتوان در شهر تهران یک برنامه چهارساله‌ای را دنبال کرد تا در یک مقطع سه تا ۶ ماهه، چهره شهر از آسیب‌ها منزه شود و همزمان یک کار مردمی و دقیق صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری