کد خبر:22494
پ

شهرداری تهران بازار گل محلاتی را ساماندهی می‌کند/ ضابط قضایی نیستیم

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ساماندهی بازار گل شهید محلاتی امری ضروری است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی حتی اندازه مأمور اداره کار به لحاظ قوانین، قدرت برخورد با کسبه‌ای که ایمنی را رعایت نمی‌کنند ندارد، گفت: ساماندهی بازار گل شهید محلاتی امری ضروری است.

جلال بهرامی با حضور در صحن امروز شورای شهر درباره حادثه حریق در بازار گل شهید محلاتی اظهار کرد: همه حوادثی که طی دهه گذشته در بازار گل شهید محلاتی به وقوع پیوسته مربوط به بخشی از آن است که کارهایی غیر از گل و گیاه انجام می‌شود و در واقع محل فروش وسایل جشن تولد است.

وی افزود: حتما باید در فاز نخست ایمن‌سازی این بازار خروج این صنف و انتقال آنها به مکان دیگری را داشته باشیم و در واقع ساماندهی‌ها انجام گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه سال ۹۲ قرار شده بود که فعالیت در این بازار به شهرک صنعتی خاوران منتقل شود گفت:‌ متأسفانه این اقدام صورت نگرفت و کسبه برای جابه‌جایی مقاومت کردند و اکنون آن محل تبدیل به بازار فروش پرندگان شده است.

بهرامی بیان کرد: این ماجرا یک بحث قضایی دارد و یک بحث ایمنی؛ متأسفانه ما در زمینه ایمنی از لحاظ قوانین ضابط قضایی نیستیم و به نوعی اهرم قوی نداریم که حتی بتوانیم اندازه مأمور اداره کار برخورد کنیم.

به گزارش فارس، وی گفت: با این وجود ما غرفه به غرفه آموزش‌های پیگشیری از حریق را انجام داده‌ایم و کمبود زیرساخت‌های ایمنی را بارها تذکر داده‌ایم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری