کد خبر:131076
پ

شهباز شریف: جنایات اسرائیل در غزه هیچ حد و مرزی ندارد

نخست وزیر سابق پاکستان تهاجم ادامه‌دار اسرائیل و کشتار فلسطینیان بی دفاع در بمباران‌های مرگبار رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: جنایات اسرائیل در غره هیچ حد و مرزی ندارد و باید جلوی این اقدامات ضدبشری گرفته شود.

شهباز شریف: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ حد و مرزی ندارد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، «محمد شهباز شریف» طی بیانیه‌ای، شهادت بیش از ۲ هزار فلسطینی از جمله صدها کودک در تداوم بمباران رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

وی افزود: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل در اعمال قطعنامه‌های خود برای تحقق مطالبات ملت فلسطین ناکام ماند و به همین دلیل‌ آپارتاید رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان شدت گرفته است.‌

رئیس حزب مسلم لیگ نواز تاکید کرد: اسرائیل با تهاجم و اشغالگری درپی نسل کشی فلسطینیان است و اگر جامعه جهانی مانع این رژیم نشود سرزمین‌های اشغالی فلسطین تبدیل به خاکستر خواهد شد.

وی از سازمان های بین المللی، نهادهای حقوق بشری از جمله سازمان ملل مطالبه کرد که اقدامات فوری برای توقف بمباران اسرائیل علیه ساکنان غزه انجام داده و در سریع ترین زمان امنیت جان با ارزش هزاران نفر در غزه را تامین کنند.

نخست وزیر سابق پاکستان اقدام نیروهای اشغالگر اسرائیل در کوچ اجباری فلسطینیان، تخلیه بیمارستان‌ها، هدف قرار دادن کودکان و قتل خبرنگاران را به مثابه مجوز آشکار برای نسل کشی فلسطینیان دانست.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند که در جریان آن تاکنون یکهزار و ۴۰۰ صهیونیست کشته و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

با ورود عملیات «طوفان الاقصی» به دهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون‌آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، دو هزار و ۳۲۹ فلسطینی که اکثر آن‌ها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری