کد خبر:203179
پ

شناسایی و بازداشت ۲۵ عضو یک شرکت هرمی در پایتخت

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و بازداشت ۲۵ عضو یک شرکت هرمی در پایتخت خبر داد.

انهدام باند شرکت هرمی در تهران/ ۲۵ نفر بازداشت شدند

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و بازداشت ۲۵ عضو یک شرکت هرمی در پایتخت خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ،سرهنگ عبدالرضا محمدی رو دوشنبه در خصوص انهدام یک باند شرکت هرمی در تهران اظهار داشت: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت‌های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می کنند.

جوان آنلاین در خبری نوشت:وی در ادامه گفت: پیرو طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی در حال گشت زنی در خیابان اوستا به رفت و آمد به یک ساختمان مسکونی مشکوک شدند و فعالیت افراد در آن محدوده را زیر نظر گرفتند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: ماموران با تحقیقات و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متوجه فعالیت یک شرکت هرمی در آن ساختمان شدند و با اخذ دستور قضایی، به آن واحد اعزام شده و موفق به دستگیری ۲۵ نفر از اعضای آن شدند.

سرهنگ محمدی بیان داشت: با بررسی های بیشتر و تحقیقات، مدیر شرکت نیز شناسایی شده و ماموران با مراجعه به مخفیگاه وی، او را دستگیر و به کلانتری منتقل نمودند و جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی تحویل داده شد.

این مامور انتظامی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی توصیه کرد: فعالیت اینگونه شرکت‌ها به هیچ وجه قانونی نبوده و شهروندان مراقب این گونه فعالیت ها باشند تا در دام آن ها نیفتند.

کلیدواژه : باند هرمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری