کد خبر:84435
پ

شرکت های روس برای همکاری نفتی به ایران آمدند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، معاون بین‌الملل وزیر نفت: اجلاسی با حضور ۸۰ شرکت روسی و بیش از ۱۰۰ شرکت ایرانی برگزار شد و دو قرارداد و ۸ تفاهم‌نامه بین دو کشور امضا می‌شود.حضور شرکت‌های روسی در نمایشگاه نفت ایران، امکان شناخت بیشتر فعالان دو کشور و توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری بین […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، معاون بین‌الملل وزیر نفت: اجلاسی با حضور ۸۰ شرکت روسی و بیش از ۱۰۰ شرکت ایرانی برگزار شد و دو قرارداد و ۸ تفاهم‌نامه بین دو کشور امضا می‌شود.
حضور شرکت‌های روسی در نمایشگاه نفت ایران، امکان شناخت بیشتر فعالان دو کشور و توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری بین ایران و روسیه را فراهم می‌کند و مهم‌تر از آن زمینه همکاری‌های مشترک در بازارهای منطقه و کشورهای خاورمیانه را ایجاد می‌کند.

مرکز صادرات روسیه که یک نهاد دولتی برای حمایت از صادرات غیرخام است پشتیبانی مالی و غیرمالی این شرکت‌ها را در تعاملات خارجی از جمله بیمه اعتبارات صادراتی و سرمایه‌گذاری و آموزش برعهده دارد. با اعلام معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، دیدار و مذاکره مستقیم فعالان اقتصادی بخش خصوصی با این شرکت‌ها در پاویون روسیه در محل نمایشگاه امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری