کد خبر:27869
پ

«سینماچی» برنامه‌ای ژورنالیستی‌ از جشنواره فیلم فجر است

تهیه‌کننده «سینماچی» گفت: این برنامه رادیویی با نگاه ژورنالیستی برای گروه سنی جوان تا ئایان چهلمین جشنواره فیلم فجر پخش می‌شود.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سمانه شهبندی تهیه‌کننده «سینماچی» درباره این برنامه که این شب‌ها در رادیو جوان روی آنتن می‌رود بیان کرد: برنامه «سینماچی» تا پایان جشنواره پنج قسمت دیگر دارد و تا الان هم بازخورد خوبی از مخاطب داشته‌ایم.

وی درباره تمایز این برنامه رادیویی با دیگر برنامه‌هایی که به جشنواره فیلم فجر می‌پردازند با اشاره به مخاطب جوان این شبکه اظهار کرد: هر یک از برنامه‌ها از زاویه مورد نظر خود جشنواره را می بیند، برنامه ما ژورنالیستی‌تر است و با توجه به شبکه‌ای که هستیم طیف سنی جوان را هم هدف قرار می‌دهیم.

شهبندی اضافه کرد: همیشه برای مخاطب جذاب بوده است که در کاخ جشنواره چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. بازیگرانی که می‌آیند سخنانی که گفته می‌شود، عکس‌هایی که گرفته می‌شود و در کل اتفاقاتی که رخ می‌دهد مورد سوال است. ما سعی داریم بخشی از همین اخبار حاشیه‌ای را در بخش «راپورتچی» منتقل کنیم، خیلی هم سراغ اخبار جدی نمی‌رویم مگر اینکه مهم باشد.

وی تصریح کرد: رادیو نسبت به رسانه‌های دیگر قابل دسترس‌تر است و مخاطب راحت می‌تواند در ماشین یا خیلی از مکان‌های عمومی از طریق رادیو، برنامه‌ها را گوش کند و برای همین تعداد مخاطبانش نسبت به دیگر مدیوم‌ها بالاتر و رسانه گرم‌تری است.

تهیه کننده «سینماچی» درباره تفاوت‌های این برنامه در قالب جشنواره فجر به مهر گفت: ما در جشنواره بخش‌ها را هم کوتاه‌تر کردیم و سه بخش اساسی شامل خبر که اخبار را منتقل می‌دهیم، بخش فیلم شناسی که فیلم‌ها را معرفی می‌کنیم و بخش مردمی که گزارشگر ما به سراغ مردم می‌رود و نظر آنها را درباره فیلم‌ها می‌پرسد را در نظر گرفته‌ایم.

این برنامه تا پایان جشنواره هر شب ساعت ۲۲ به مدت نیم ساعت به تهیه کنندگی سمانه شهبندی و با اجرای علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری