کد خبر:196777
پ

سید حسن خمینی: دشمنان آینده تاریکی را تصویر می‌کنند؛ متاسفانه برخی آن را باور می‌کنند و در قالب مهاجرت‌ها آن را می‌بینیم

سید حسن خمینی تاکید کرد: آنچه که امام گفتند و رهبری بر آن تأکید دارند؛ اعتماد به مردم،‌ خودباوری، دل ها را به هم گره زدن و باور به این که از دل همین جوانان میتوان آینده را ساخت. دشمنان همین نقطه را هدف گرفته اند و آینده تاریکی را تصویر می‌کنند که متاسفانه برخی آن را باور میکنند و در قالب مهاجرت ها آن را می‌بینیم.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران: سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق وزیر، مدیران و کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با آرمان های امام گفت: در دوره‌‌ای ما صاحب علم بودیم و بعداً دیگران این گوی را از ما ربودند. 

علم قدرت آفرین، ثروت آفرین و امنیت آفرین است. اما سخن اینجاست که آیا قدرت و امنیت باعث ایجاد علم می شود یا بالعکس؟! این امور هم افزایی دارند و مثل یک زنجیره همدیگر را تشدید می‌کنند.

اول «اراده» پدید آمد. علت پیدایش قدرت، علم، هنر و ثروت انسان است. البته انسان صاحب ثروت و امنیت حتما تواناتر از انسان عاجزی است که در خوف و طمع و گرسنگی است. 

آنچه امام برای ما پدید آورد «خودباوری» بود که همه این عناصر از آن ایجاد می‌شود.

آنچه انقلاب از آن پدید می‌آید «ما می‌توانیم» است. 

«ما» در روابط انسانی شکل می‌گیرد و از این روست که در قرآن آمده «کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره»

یکی از نمایندگان مجلس مشروطه گفته بود ما به ولی نعمت نیاز داریم. محمد علی شاه به همین جمله استناد کرد و گفت، این نشان می‌دهد ما هنوز توانایی پیاده سازی مشروطه را نداریم. 

آنچه که امام گفتند و رهبری بر آن تأکید دارند؛ اعتماد به مردم،‌ خودباوری، دل ها را به هم گره زدن و باور به این  که از دل همین جوانان میتوان آینده را ساخت. 

دشمنان همین نقطه را هدف گرفته اند و آینده تاریکی را تصویر می‌کنند که متاسفانه برخی آن را باور میکنند و در قالب مهاجرت ها آن را می‌بینیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری