کد خبر:203817
پ

سیدحسن خمینی، خاتمی، پزشکیان، ظریف، جهانگیری، لاریجانی، زیباکلام و… رای دادند (گزارش تصویری)

هواداران مسعود پزشکیان در مدرسه عاشورای قلعه‌حسن‌خان حضور یافتند.


به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به همراه محمد جواد ظریف رأی خود را در مدرسه عاشورای قلعه‌حسن‌خان، از مناطق کارگرنشین حاشیه تهران به صندوق انداخت.


هواداران پزشکیان با حضور در صندوقی که وی رأی خود را به صندوق انداخت، شعار “حیدر-حیدر” سر دادند.


چند روز پیش، سید محمد حسین میرلوحی، مدیر دبیرستان علوم انسانی و معارف اسلامی امام صادق(ع) و از چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی در واکنش به مسعود پزشکیان که نوشته بود: «راهم، راه مولا علی است» در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «یاد جملات پشت نیسان افتادم! دمت گرم پدرجان… خدا به همراهت.»


همچنین، محمدصادق شهبازی از حامیان جلیلی و دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی نیز، با انتشار کارتونی کارتونی در شبکه اجتماعی ایکس، در بخشی که سخنان پزشکیان را به نمایش گذاشته بود، بیان نهج‌البلاغه و قرآن و احادیث از سوی پزشکیان را، «جملات عربی» خوانده بود.

خاتمی

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی صبح امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق حسینیه جماران انداخت.

سید محمد خاتمی در میان استقبال مردم رای خود را به صندوق انداخت (تصاویر)
سید محمد خاتمی در میان استقبال مردم رای خود را به صندوق انداخت (تصاویر)

سید محمد خاتمی در میان استقبال مردم رای خود را به صندوق انداخت (تصاویر)

سیدحسن خمینی

حجت الاسلام و المسلمین سید خمینی صبح امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری مرحله دوم «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق حسینیه جماران انداخت.

سیدحسن خمینی را داد (تصاویر)
سیدحسن خمینی را داد (تصاویر)
سیدحسن خمینی را داد (تصاویر)

لاریجانی

علی لاریجانی در بخش لوت شهرستان لاریجانی رأی خود را به صندوق انداخت.

بنابر آنچه ایرنا روایت کرده است، علی لاریجانی، رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در نخستین ساعت آغاز فرایند دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در روستای لوت بخش لاریجان رأی خود را به صندوق انداخت.

علی لاریجانی در این روستا رای داد (عکس)

ناطق نوری

ناطق‌نوری حسینیه ارشاد را برای را‌ی‌دهی در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرد.


حجت‌الاسلام ناطق‌نوری با حضور در حسینیه ارشاد برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اقدام کرد.

ناطق نوری در صف حسینیه ارشاد (عکس)

سیدیاسر خمینی و زیباکلام

سیدیاسر خمینی برای انتخابات چهاردهمین دوره رباست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

صادق زیباکلام و سید یاسر خمینی هم رای دادند + عکس

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدیاسر خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه جماران، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

همچنین صادق زیباکلام با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

 صادق زیباکلام فعال سیاسی و استاد دانشگاه ظهر امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه ارشاد در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

زیبا کلام در پاسخ به سوالی در توصیه‌ای به مرددین حضور در انتخابات عنوان کرد: در نتیجه رای دادن ما ممکن است تغییری بوجود آید اما در نتیجه رای ندادن قطعا اتفاقی نخواهد افتاد.

صادق زیباکلام و سید یاسر خمینی هم رای دادند + عکس

جهانگیری

معاون اول رییس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: فکر می‌کنم هرکسی به ایران و سرنوشت مردم علاقمند است الان باید بیاید به صحنه چون نیامدنش ممکن است باعث شود آن فکر و نظری که قبول ندارد، حاکم شود.


اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم پس به صندوق انداختن رأی خود در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که «آیا قرار است پزشکیان دولت سوم روحانی را تشکیل دهد»، گفت: این از آن حرف های بداخلاقی‌ست، آقای پزشکیان یک‌ شخصیت بزرگ و مستقلی است که با فکر و اندیشه خودش به انتخابات آمده است و دولت هیچکس را تشکیل نمی‌دهد.


وزیر صنعت و معدن دولت اصلاحات درخصوص‌ توصیه به افراد مردد، اظهار داشت: من واقعا مکرر گفتم که انتخابات این دوره بسیار حساس است به دلایلی که کشور با مسائل حساسی روبه‌رو است، از مسائل معیشت مردم تا مسائل اقتصادی مهمی مانند ناترازی جدی در حوزه آب، هوا، بودجه، انرژی همین‌طور در حوزه فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان و زنان موضوعات جدی داریم، مباحث آموزشی هم از همین دست است.


وی ادامه داد: همچنین در بحث روابط بین‌المللی با تحریم های ظالمانه‌ای که با آن مواجه هستیم، منطقه ما در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته باید با دقت بالا مباحث رصد شود و تصمیمات اتخاذ شود. الان دو تفکر در انتخابات حضور دارد مردم باید بررسی کنند که با کدامیک از این دو کاندیدا می‌شود مسا.ل کشور را حل کرد و ایران را در مسیر خوبی قرار داد.


جهانگیری همچنین خاطرنشان کرد: به هرحال من فکر می‌کنم هرکسی به ایران و سرنوشت مردم علاقمند است الان باید بیاید به صحنه چون نیامدنش ممکن است باعث شود آن فکر و نظری که قبول ندارد، حاکم شود.

علامت پیروزی

مسعود پزشکیان کاندیدای راه یافته به مرحله دوم  چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ظریف در پای صندوق رای حاضر شد.

پزشکیان و ظریف با علامت پیروزی پس از رای دادن (عکس)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری