کد خبر:10039
پ

سناریوی پیچیده اصلاح طلبان برای رویارویی دولت با قوه قضائیه/ تقلا برای سنگ اندازی علیه دولت

اصلاح طلبان نشست های محفلی خود برای طراحی سناریوها علیه دولت آیت الله رئیسی را افزایش داده اند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، در حالی که آیت الله رئیسی و اعضای کابینه دولت سیزدهم بدون توجه به شانتاژآفرینی ها و شبهه افکنی های جریان رقیب برای تغییر وضعیت موجود جامعه و حل مشکلات به جای مانده از دولت روحانی تلاش می کنند، جمعی از اصلاح طلبان در نشستی محفلی سناریویی را برای فریب و تحریک افکارعمومی علیه دولت آیت الله رئیسی طراحی می کنند.

برپایه این گزارش، در نشست محفلی اخیر این گروه از عناصر مدعی و افراطی اصلاح طلبان درباره چگونگی سواستفاده از قانون ترک فعل مدیران ومسئولان و شکایت از آنان به قوه قضائیه بحث و رایزنی شده است.

این گروه مدعی که طی ۸ سال اخیر دولت روحانی سکوت اختیار کرده بودند، درصددند که در ماه های آینده به بهانه های مختلف شکایاتی را علیه دولت آیت الله رئیسی به قوه قضائیه مطرح کنند.

این سناریو به گونه ای طراحی شده که دو قوه مجریه و قضائیه را به خود مشغول می کند!

به تازگی برخی از مدعیان اصلاح طلبی با انتشار مطالبی در فضای مجازی اعلام کرده‌اند در صورتی که دولت و اعضای کابینه نتوانند به وعده های خود عمل کنند به قوه قضائیه شکایت می کنند. این گروه با اشاره به وعده تبلیغاتی محسن رضایی مبنی بر یارانه پرداختی به هر نفر ۴۵۰ هزار تومان خواستار عملیاتی شدن این وعده در سه ماه آینده شده اند و مدعی اند که محسن رضایی می‌تواند این وعده خود را عملیاتی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری