کد خبر:12199
پ

سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به همراه معاونان سه وزیر به استان چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان درمجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی به همراه معاونان سه وزیر ارشاد، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان و دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور امشب به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند. به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، احمد راستینه گفت: از جمله وظایف نمایندگان عضو در کمیسیون فرهنگی […]

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان درمجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی به همراه معاونان سه وزیر ارشاد، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان و دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور امشب به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به همراه معاونان سه وزیر امروز به استان سفر می‌کنند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، احمد راستینه گفت: از جمله وظایف نمایندگان عضو در کمیسیون فرهنگی نظارت بر کم و کیف اجرای فعالیت‌های فرهنگی استان‌ها در راستای تحقق اهداف یک‌ساله کمیسیون است که بر این اساس سفرهای استانی اعضای کمیسیون آغاز شد و برای اولین بار به مشهد سفر کردند و با درخواست بنده دومین سفر آن‌ها به چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون فرهنگی به همراه معاونان سه وزیر ارشاد، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، امشب وارد چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های اعضای این کمیسیون حضور در شورای فرهنگ عمومی استان، دیدار با نخبگان، فرهیختگان، فعالان فرهنگی مذهبی هنری، حضور در شهرستان‌ها و بازدید میدانی از پروژه‌های فرهنگی در هر کمیته است.

رئیس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چهارمحال و بختیاری مشکلاتی از جمله پایین بودن سرانه ورزشی و … وجود دارد که امید است با حضور کمیسیون فرهنگی و اخذ تصمیمات ثمربخش پیشرفتی را در همه عرصه‌های فرهنگی شاهد باشیم.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری