کد خبر:143490
پ

سفرهای استانی دولت سیزدهم سرمایه اجتماعی کشور را ارتقا داد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مردمی آیت‌الله رییسی اقدامات خوب و گسترده‌ای در دستور داشته و یکی از آنها که موجب بالا رفتن سرمایه اجتماعی کشور نیز شده سفرهای استانی است.

سفرهای استانی دولت سیزدهم سرمایه اجتماعی کشور را ارتقا داد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شهباز حسن پور افزود: بازدیدهای میدانی اعضای هیات دولت از وزیران، معاونان رییس جمهور، معاونان وزیران و رییسان سازمان ها از مناطق مختلف کشور موجب افزایش سرمایه اجتماعی کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات دولت چندی قبل از آغاز سفر به استان‌ها در جریان مشکلات و موانع موجود در مناطق قرار می گیرند تصریح کرد: هیات دولت اقدامات انجام شده، موانع و مشکلات موجود و حتی ظرفیت های مناطق را در پایان هر سفر جمع بندی می کند و مورد ارزیابی قرار می دهد تا موجب رفع مشکلات و موانع استانها شود.

به عنوان کارشناس و نماینده مجلس از اقدام دولت و شخص رییس جمهور در زمینه سفرهای استانی تشکر می کنم و امیدوارم در تمام سطوح دولت و کارگزاران این اقدامات روز به روز گسترش پیدا کند تا جایی که فاصله ها بین مرکزیت کشور و استان ها کاهش یابد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان کارشناس و نماینده مجلس از اقدام دولت و شخص رییس جمهور در زمینه سفرهای استانی تشکر می کنم و امیدوارم در تمامی سطوح دولت و کارگزاران این اقدامات روز به روز گسترش پیدا کند تا جایی که فاصله ها بین مرکزیت کشور و استان ها کاهش یابد.

وی تاکید کرد: سفرهای استانی موجب می شود در هیات دولت تصمیم های کارشناسی تر، دقیق تر و فنی تر اتخاذ شود.

حسن پور با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر بیشتر پروژه ها توسط بخش خصوصی انجام شده که از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است گفت: از همه افراد دخیل در اجرای این پروژه ها باید قدردان بود که با محوریت و برنامه ریزی دولت انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های نیمه تمام حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر که تکمیل شد، جاده سیرجان – بَلوَرد – بافت بود که به معضلی اجتماعی تبدیل شده بود و با پیگیری ها و اقدامات دولت به نتیجه رسید گفت: پروژه های مسکن نیز یکی دیگر از این طرح هایی است که در سیرجان از سرعت خوب و قابل قبولی برخوردار است.

سفرهای استانی دولت سیزدهم سرمایه اجتماعی کشور را ارتقا داد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چند هزار واحد مسکونی در این ۲ شهرستان در حال ساخت است که با مشارکت مردم و حمایت دولت با تامین زیرساخت تعدادی از آنها به نتیجه و اتمام رسیده است گفت: این طرح ها آماده و قرار است با حضور وزیر به بهره برداری برسد تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: در زمینه کسب و کارهای خرد و خانگی نیز اقدامات خوبی در سیرجان و بردسیر انجام شده است.

به طور قطع سفرهای استانی دولت سیزدهم نشات گرفته از روحیه انقلابی و جهادی و ارزشی دولت است

حسن پور ادامه داد: به طور قطع سفرهای استانی دولت سیزدهم نشات گرفته از روحیه انقلابی، جهادی و ارزشی دولت است و تاکید دین مبین اسلام رسیدگی به امور ولی نعمتان خود است که یکی از اعمال حسنه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات مردم باید با اولویت پیگیری شود و این جزو تاکیدات دین اسلام، انبیا، اولیا و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری