کد خبر:202754
پ

سرلشکر موسوی: مردم یک رئیس جمهور پای کار و ولایی و مردمی انتخاب کنند

فرمانده کل ارتش گفت: امیدواریم روز جمعه انتخابات باشکوهی داشته باشیم و مردم یک رئیس جمهور پای کار، ولایی و مردمی انتخاب کنند؛ همانگونه که در این سه سال شاهد مجاهدت‌های شهید رئیسی بودیم.

فرمانده ارتش: مردم یک رئیس جمهور پای کار، ولایی و مردمی انتخاب کنند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش روز شنبه در آیین افتتاح واحد های مسکونی نیروی زمینی ارتش با تبریک میلاد با سعادت امام هادی علیه السلام و دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، نیروی زمینی ارتش را نیروی پیش گام در عرصه های مختلف دانست و گفت: اتفاقات بسیار خوبی در دوران مدیریت و فرماندهی امیر حیدری افتاده که جا دارد این موفقیت ها را به شما کارکنان ارتش تبریک بگوییم به ویژه همین پروژه های ساخت مسکن که امروز تعدادی از کارکنان خانه دار می شوند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که در سطح ارتش هیچ کدام از کارکنان نگران خانه دار شدن نباشند و برنامه های ما در این عرصه هم برای تحقق همین امر مهم است.

وی گفت: نیروی زمینی ارتش به عنوان یک الگو و پیشگان عمل کرده است که جا دارد از همه فعالان این عرصه تشکر کنیم.

فرمانده کل ارتش ساخت مسکن را با موانع بسیاری عنوان کرد و گفت: فرماندهان ما به میدان آمده اند تا خواسته چندین ساله رهبر معظم انقلاب را تحقق ببخشند اما موانع بسیاری پیش رو است و مقررات و قوانین دست و پاگیر مانع کار است که لازم است با همکاری مسئولان این موانع را مرتفع کرد.

امیر موسوی تصریح کرد: ما پذیرفته ایم که در کار جهادی مانع و مشکلات نباید شما را متوقف کند و ما در ارتش هم پیمان شده ایم که با کار و مدیر جهادی چالش و موانع و مشکلات هیچ گاه ما را از پیشبرد اهداف متوقف نکند.

وی گفت: ما در ارتش هیچ گاه از سختی ها و موانع خسته نمی شویم و به مسیر خود برای اجرای فرامین رهبری و رضایت ایشان ادامه می دهیم، زیرا لبخند افراد بعد از خانه دار شدن بزرگترین پاداش برای ماست.

فرمانده کل ارتش گفت: اقدامات بسیار خوبی برای خانه دار شدن کارکنان ارتش شده و نیروی زمینی در این عرصه پیشگان و پیشتاز است.

وی ارائه خدمات به بیماران صعب العلاج را یکی دیگر از برنامه های ارتش دانست و گفت: با پیشنهاد خیر امیر حیدری مجموعه ای برای ارائه خدمات و نگهداری بیماران صعب العلاج ساخته شده است که امروز افتتاح می شود و جا دارد از این بابت هم خدا را شاکر باشیم.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک دهه امات و ولایت و با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی در پیش برد امور اظهار داشت: امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نماد و الگوی مدیریت جهادی هستند که در این سال‌ها در عرصه ها و سطوح مختلف این مدیریت جهادی را عینیت بخشیدند.

سرتیپ حیدری مدیریت جهادی را گلاویز شدن با مشکلات دانست و افزود: امروز با عنایت خدا و در راستای اجرای فرامین امام خامنه‌ای عزیز ساخت ۲۳ هزار واحد سازمانی در دستور کار قرار گرفت که از این میزان بیش از ۱۲ هزار واحد تا پیش از این افتتاح شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در شهرهای مختلف کشور بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که از این میزان امروز ۸۳۹ واحد را افتتاح می کنیم که ۳۰۹ واحد آن در تهران و الباقی در شهرهای دیگر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری