کد خبر:203147
پ

سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل پیش گرفته است

فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: قوه قضاییه‌ حرکت پرشتاب برای اقامه عدل و احیای حقوق عامه و تأمین امنیت روحی و روانی مردم را در پیش گرفته است.

*** قوه قضاییه‌ حرکت پرشتابی برای اقامه عدل پیش گرفته است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش با صدور پیامی هفته قوه قضاییه را به حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس قوه قضاییه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای
ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی برای نکوداشت و تبیین خدمات یکی از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است.

قوه قضاییه‌ی مردمی به برکت وجود گرانمایه شهیدان عزیز، آیت‌الله دکتر بهشتی و آیت‌الله دکتر رئیسی و پیشگامان، جهادگران و قضّاتِ مأنوس با ارزش‌ها و سیره اخلاقی و رفتاری آن شهیدان، حرکت پرشتاب برای اقامه عدل و احیای حقوق عامه و تأمین امنیت روحی و روانی مردم را در پیش گرفته است.

این ایام را که با عید فرخنده و بزرگ غدیر متبرک شده به حضرتعالی، رؤسا، مسئولان، قضّات و کارکنان شریف مراجع و مراکز ستادی و صفِ قوه قضاییه که با تمسک به آیات الهی و روایات معصومین علیهم‌السلام، همواره صداقت، قاطعیت، شجاعت و انصاف را در حل و فصل مسائل مردم برای تحقق عدالت در اندیشه دارید، تبریک عرض می‌کنم.

از خدای عادل، توفیقات روزافزون آن مجموعه دادگستر را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمود‌های آینده‌ساز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری