کد خبر:203462
پ

سرلشکر سلامی: دوران شهید رئیسی دوره نجات کشور از بحران‌ها بود

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق شهید رئیسی و شهید عبدالهیان درخشیدند، گفت: دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی دوره نجات کشور از بحران‌ها، فصل شکوفایی جهاد و خدمت بود.

‌به گزارش ۳۶۱ درجه ایران – آئین پایانی نمایشگاه دستاورد‌های دولت مردمی و شهدای پرواز اردیبهشت، تحت عنوان؛ روایت پیشرفت صبح امروز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با تبریک عیدغدیر بیان کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم ما با حداکثر فشار‌های داخلی و خارجی روبه‌رو بودیم تا ملت ایران را در مسیر کرنش و تسلیم قرار دهند.

وی افزود: چه از نظر اقتصادی و چه از نظر رسانه‌ای هجمه بسیاری روی شهید رئیسی بود برخی افراد داخلی که ادبیات دشمنان را ترجمه می‌کنند و یاس ایجاد می‌کنند با گزاره‌های یاس‌انگیز در فضای گفتمانی حضور داشتند، اینان می‌گفتند دوران رئیسی دوران انزوای سیاسی کشور خواهد بود.

سرلشکر سلامی یادآور شد: اما آنچه شکل گرفت، جز پیش‌بینی آن‌ها بود. چراکه رئیس جمهور ما با تکیه بر چشمه حکمت و تدبیر و رهنمود‌های رهبرانقلاب که معیار حرکت دولت سیزدهم قرار گرفت، کشور را به تحول و جهش رساند.

فرمانده سپاه گفت: شهید رئیسی معتقد بود، با توکل به خدا به نبرد با دشمن رفته و حق ملت را مطالبه خواهیم کرد.

سردار سلامی اظهاراتش را با طرح پرسشی، ادامه داد: کدام یک از این جریانات پیروز شد؟ تفکر رئیسی یا تفکر مترجمان ادبیات قدرت‌های غربی؟ در حقیقت شهید رئیسی جهان را به شگفتی وا داشت.

سرلشکر سلامی دوران شهید رئیسی را به دوران طلائی و تصمیمات بزرگ توصیف کرد و گفت: این دوره، دوره نجات کشور از بحران‌ها بود. دوران فصل شکوفایی جهاد بود. دوران تحقق وعده صادق بود.

فرمانده سپاه تصریح کرد: پیوستن ایران به سازمان کشور‌های شانگ‌های و پیوستن به کشور‌های بریکس و… یعنی شکستن حلقه انزوا.

وی در ادامه ضمن برشمردن دستاورد‌های شهید جمهور گفت: رئیس جمهور شهید نفوذ منطقه‌ای کشور را افزایش داد. آیا این توفیق نیست؟ چرا اعتماد به ملت بازگشت؟ حتی جهان نیز نگاه دیگری به ما داشت. چون مسئولین کشور اهل ایمانند و مقتدر در صحنه سیاسی حاضر می‌شوند و با طراوت و شاداب هستند و از حضور در کنار مردم نمی‌ترسند.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم با قلب و روحشان شهید رئیسی را دوست داشتند، چون عملگرائی او را دیده بودند، اضافه کرد: دکتر رئیسی با تکیه بر دانش‌بنیان‌ها، به علم و دانش جوانان کشور و همت و تلاش خود کشور را به جایی رساند که هیچ دشمنی نتواند سر تعظیم ایران اسلامی را ببیند.

به گفته فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق شهید رئیسی و شهید امیر عبدالهیان درخشیدند و چنان تدبیر کردند که نه نرخ ارز افزایش پیدا کرد و نه کوچکترین مشکلی بر کشور حادث شد.

سردار سلامی انتخابات را عرصه مهمی از جمهوریت کشور توصیف کرد و آن را ترسیم یک پیروزی شکوهمند در عرصه‌های بین‌المللی برشمرد.

جمهوریت و اسلامیت از ارکان اساسی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نیز در این مراسم اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مطابق با آنچه که پرودگار در قرآن فرموده است؛ خدا و مردم را جزو ارکان اصلی نظام قرارداده است.

وی افزود: هیچ کس نمی‌تواند از انقلاب ما جمهوریت و اسلامیت را حذف کرده و یا به آن‌ها خدشه‌ای وارد کند.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ادامه داد: به پشتوانه همین جمهوریت و اسلامیت است که کشور ما در بحران‌ها از خم راه به سلامت و با افتخار عبور کرده است.

وی با اشاره به برخی از مهمترین دستاورد‌های کشور طی سالیان گذشته، تاکید کرد: در وعده صادق نشن دادیم که انقلاب اسلامی چه میزان اقتدار دارد و همین دستاوردها هستند که امروز کشور را به یک قطب علمی و فرهنگی جهانی رسانده است. 

وی گفت: شهید رئیسی بحران آب و بحران‌های اقتصادی مختلف را با تحول‌خواهی و سرعت بخشی به حرکت انقلابی نظام که ۸ سال رها شده بود حل و فصل کرد. 

رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری و روحانیت در پایان ضمن درخواست از اهالی رسانه برای نشر و انعکاس حداکثری دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: بیش از ده هزار نفر از نمایشگاه روایت پیشرفت بازدید داشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری