کد خبر:126238
پ

سرلشکر سلامی: با قلب‌های مستحکم و تزلزل‌ناپذیر در دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: دفاع مقدس را به برکت قلب‌های مستحکم که تزلزل‌ناپذیر بود با پیروزی به پایان رساندیم.

سرلشکر سلامی: با قلب‌های مستحکم و تزلزل‌ناپذیر در دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خادمان جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بیان کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص)‌ بر سختی‌های مؤمنان و مسلمانان، رئوف و مهربان بود.

وی افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز ایثارگر و مهربان هستند؛ به عبارت دیگر، این عزیزان کسانی هستند که برای نجات جان دیگران جان خویش را به خطر می‌اندازند و در واقع جنس کار در هلال احمر تفویضی الهی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه کار جمعیت هلال احمر بر ایمان و ازخودگذشتگی استوار است، تاکید کرد: نجات یک انسان معادل نجات جان بشریت است.

وی ادامه داد: کار جمعیت هلال احمر، نجات، احیاء و بازگرداندن نور امید به زندگی و روشن کردن چراغ شادی و نشاط، میان مردم و نیز قرار گرفتن در نقش پناهگاه و ایفا کردن نقش ملائک در کمک به انسان‌هاست.

فرمانده کل سپاه،‌ بیان کرد: هلال احمر مملو از انسان‌هایی فرشته‌سیرت است که برای آن‌ها فرقی نمی‌کند شخصی که به کمک نیاز دارد، مسلمان یا غیرمسلمان باشد. هیچ انسانی پیش پا افتاده نیست و همه در برابر خداوند قابل احترام و مهم هستند.

وی در ادامه به دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: در طول تاریخ پر فراز و نشیب کشور و در تمامی بلایا، جنگ‌ها، حوادث و رویداد‌ها ما یک نتیجه گرفته‌ایم و آن اینکه قلب‌ها مهم هستند؛ یعنی جنگ را تجهیزات اداره نکرد، بلکه دفاع مقدس را به برکت قلب‌های مستحکم که تزلزل‌ناپذیر بود با پیروزی به پایان رساندیم. در هشت سال دفاع مقدس حرکت برای جهاد و تعقیب آرزو‌های بزرگ از جمله عوامل و عناصر اصلی پیروزی ما بود.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری