کد خبر:202569
پ

سردار پاکپور: دشمن برای قرار دادن زندگی مردم در فشار و تنگنا به هر جنایتی دست زده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: از بزرگترین جلوه‌های مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است چرا که دشمن برای سد کردن راه پیشرفت این ملت و در فشار و تنگنا قرار دادن زندگی آنان به هر جنایت و اقدامی دست زده است.

asdasd

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار پاکپور در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی کهنه جلگه در خراسان شمالی با تاکید بر گسترش همه جانبه مشارکت جهادی نیروی زمینی سپاه در پیشرفت و سازندگی کشور گفت: در کنار انجام شبانه روزی رسالت مهم و ماموریت بزرگ حفظ و پاسداری از امنیت کشور در لایه‌های گوناگون و جغرافیای وسیع کشور، روند مشارکت نیروی زمینی در پیشرفت و سازندگی کشور افزایش و گسترش پیدا کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: از بزرگترین جلوه‌های مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است چرا که دشمن برای سد کردن راه پیشرفت این ملت و در فشار و تنگنا قرار دادن زندگی آنان به هر جنایت و اقدامی دست زده است، اما هر بار ننگ و ناکامی تازه‌ای برداشت کرده است.

 سردار پاکپور گفت: سپاه برای خدمت به مردم و کمک به پیشرفت کشور از هر امکان و ظرفیتی کنار اجرای سایر ماموریت‌های ذاتی دریغ نکرده است. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه مشارکت در جهاد آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی و یا فاقد آب آشامیدنی سالم را یکی از عناوین مهم فهرست اقدامات سپاه در کشور عنوان کرد و افزود: در جهاد بزرگ آبرسانی سپاه، تامین آب بیش از ۱۰ هزار روستا در استان‌های مختلف کشور هدف گذاری شده است که سهم نیروی زمینی از این تعداد ۳ هزار روستا می‌باشد که از این تعداد تاکنون عملیات آبرسانی به ۷۰۰ روستا در سخت‌ترین مناطق جغرافیایی کشور توسط نیروی زمینی سپاه به مرحله بهره‌برداری رسیده و میزان پیشرفت نهضت آبرسانی توسط این نیرو در روستا‌های باقیمانده بیش از ۹۰ و ۹۵ درصد است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری