کد خبر:136088
پ

سردار نقدی: آمریکا و رژیم صهیونیستی با دام خود به تله افتادند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وقایع اخیر در غزه گفت: شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با دام خود به تله افتادند و چهره واقعی استکبار و استعماری آنها برای نسل امروز آشکار شد.

سردار نقدی: آمریکا و رژیم صهیونیستی با دام خود به تله افتادند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا،سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در نشست خبری در تشریح و تبیین مراسم سراسری اجتماع مردمی در یوم الله ۱۳آبان با اشاره به تحولات غزه اظهار داشت: با وقایع اخیر در سرزمین‌های اشغالی، شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی با دام خود به تله افتادند و چهره واقعی استکبار و استعماری آنها برای نسل امروز آشکار شد.

وی افزود: مردم آزادی خواه جهان در حمایت از فلسطین به خیابان ها آمدند و علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند، این حرکت بی سابقه ای است که شکل گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه به تلاش دشمنان در اغتشاشات سال گذشته و ادعای دروغین حقوق بشری غربیان گریزی زد و یادآورشد: دشمنان در سال گذشته به خاطر فوت یک خانم، جهان را به ماتم سرا تبدیل کردند و خود را علاقه‌مند به حقوق بشر نشان دادند در حالی که در غزه در پیش چشم جهانیان هزاران نفر از مردم بی دفاع و بی پناه غزه به شهادت رسیدند و اوج قساوت صهیونیست ها به نمایش درآمد اما همان ها واکنشی نشان نداده اند.

سردار نقدی با بیان اینکه پیروز اصلی این جنگ ملت قهرمان فلسطین است و صهیونیست‌ها مانند گذشته رسواتر می‌شوند، افزود: اگر ما چند سال در این مورد جهاد تبیین می‌کردیم تا جهان با چهره استکبار آشنا شود، شاید اتفاق نمی‌افتاد ولی با این جنگ، چهره واقعی استکبار طی یک دوره بسیار کوتاه مشخص و رسوا شد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری