کد خبر:14959
پ

سردار حاجی‌زاده درباره حمله به کشتی‌های اسرائیلی اظهار نظر کرد/ “شنیدیم صهیونیست‌ها در اربیل کشته زیادی دادند”+فیلم

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اقداماتی علیه آمریکایی ها انجام شده که فعلا مجال گفتن آنها نیست. به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتگویی تفصیلی با  دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، درباره برخی موضوعات نظیر حمله به عین الاسد، مورد اصابت قرار […]

نظر سردار حاجی‌زاده درباره حمله به کشتی‌های اسرائیلی/ "شنیدیم صهیونیست‌ها در اربیل کشته زیادی دادند"+فیلم

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اقداماتی علیه آمریکایی ها انجام شده که فعلا مجال گفتن آنها نیست.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتگویی تفصیلی با  دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، درباره برخی موضوعات نظیر حمله به عین الاسد، مورد اصابت قرار گرفتن برخی شناورهای اسرائیلی و انجام عملیات علیه صهیونیستها در اربیل عراق و نیز مورد اصابت قرار دادن اشتباهی هواپیمای اوکراینی پرداخته است که برخی سخنان وی منتشر شده و مشروح آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

سردار حاجی‌زاده درباره انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله به پایگاه عین الاسد گفته است: در ارتباط با سردار سلیمانی ما می‌توانستیم چند راه مقابله را معلوم کنیم. یک راه این بود که یک جنگ تمام عیار راه بیاندازیم. در این صورت ما می‌بایست پایگاه‌های آنها (آمریکایی‌ها) در منطقه را می‌زدیم و بعد یک زد و خورد سنیگن بین ما و آمریکایی‌ها صورت می‌گرفت و مثلا یک جنگ یک ماهه اتفاق می‌افتاد. اما آیا این کار منطقی بود؟ در نتیجه آن ما تعدادی کشته از آنها می‌گرفتیم و آنها هم چند هزار نفر از مردم عادی و نظامی را می‌کشتند و یک ضربه‌ای به کشور وارد می‌شد و ما ده بیست سال عقب می‌افتادیم.

منبع
تسنیم
کلیدواژه : سردار حاجی زاده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری