کد خبر:139057
پ

سردار جلالی: منطقه آزاد اروند ظرفیت بازگشایی گره‌های اقتصاد دریامحور را دارد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: منطقه آزاد اروند به سهم خود می‌تواند با انجام لایروبی آبراه اروند و مسیر کشتی‌ها، منشا بازگشایی گره‌های اقتصاد دریامحور باشد.

سردار جلالی: منطقه آزاد اروند ظرفیت بازگشایی گره‌های اقتصاد دریامحور را دارد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا جلالی در حاشیه نشست ستاد پدافند غیرعامل منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: این منطقه زیرساخت‌های بسیار خوبی برای فعالیت‌های اقتصادی به‌وجود آورده که با توجه به شرایطی که برای اداره شهرهای آبادان و خرمشهر مبنی بر دوگانگی حاکمیتی ایجاد شده و این دو شهر ذیل محدوده منطقه آزاد قرار گرفته‌اند، تعارض وظایفی ایجاد شده که فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد اروند را تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: موارد احصاء شده منطقه در مرکز پیگیری و منتقل خواهد شد و در راستای تفکیک وظایف اقدامات لازم انجام می شود تا این سازمان بتواند وظایف ذاتی خود را در راستای ایجاد رونق اقتصادی دنبال کند.

سردار جلالی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های «توسعه دریامحور» از سوی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا منطقه آزاد اروند به سهم خود بتواند با انجام لایروبی آبراه اروند و مسیر کشتی‌ها، منشا بازگشایی گره‌های اقتصاد دریامحور باشد و نسبت به افزایش مراودات اقتصادی اقدام کند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری