کد خبر:152237
پ

سخنران مراسم ۹ دی شهردار تهران است

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی گفت: سخنران مراسم ۹ دی در تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران است.

سخنران مراسم ۹ دی شهردار تهران است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایسنا، علی محمد نایینی در آستانه برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی نشست خبری با خبرنگاران، با تسلیت شهادت سید رضی موسوی، گفت: شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه را تبریک و تسلیت میگویم.
وی گفت: در عاشورای ۸۸ هویت دینی ایرانیان هتک حرمت شد. روز عاشورا زمینه بزرگترین حماسه مردمی در تاریخ ایران شکل گرفت و در روز قدس با آرمان فلسطین مبارزه شد. ملت ایران بعد از هتک حرمت شدن عاشورای ۸۸ متوجه شدند که مسئله، مسئله انتخاب بات نیست بلکه مسئله مسئله دین است است.
وی تعداد اغتشاشگران در روز عاشورای ۸۸ ۴۰۰ ۵۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: افراد با آتش زدن سطل‌های زباله به پایکوبی و شادی پرداختند و کلیه سایت‌های خبری از جمله بی‌بی‌سی خبر سقوط تهران را اعلام می‌کردند.
رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی از فعال شدن هزار ستاد در سراسر کشور خبر داد و افزود: جنبه‌های تبیینی ۹ دی را در سراسر کشور انجام می‌دهیم. هشتم دی برنامه‌هایمان را آغاز می‌کنیم. بیشتر این برنامه‌ها به صورت خودجوش از سوی مردم برگزار می‌شود از صبح ۹ دی نیز سخنرانان شاخص در استان‌های مختلف به جز استان خوزستان سخنرانی خواهند کرد.
نایینی از برگزاری برنامه ۹ دی در میدان امام حسین (ع) در ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر سخن گفت.
رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی رونمایی از کتاب چهار جلدی اسناد فتنه ۸۸ در نشست امروز سخن گفت.
وی سخنران مراسم ۹ دی در تهران را علیرضا زاکانی شهردار تهران اعلام کرد.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری