کد خبر:201995
پ

سایپا ویژه عید قربان وانت به مردم می‌دهد!

سایپا شرایط فروش وانت نیسان ویژه عید قربان را در خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد. در بخشنامه فروش این شرکت، وانت نیسان تک‌سوز آپشنال نقدی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. بخشنامه فروش وانت نیسان از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سایپا شرایط فروش وانت نیسان ویژه عید قربان را در خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد. در بخشنامه فروش این شرکت، وانت نیسان تک‌سوز آپشنال نقدی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. بخشنامه فروش وانت نیسان از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.فروش فوق العاده سایپا ویژه عید قربان امروز آغاز می شود

در بخشنامه فروش این دو مورد جالب دیده می‌شود. اولین نکته جالب این است که وانت نیسان در رنگ سفید ارائه می‌شود، اما انتظار می‌رود که استقبال کمتری از این نسخه رنگی وانت نیسان و سفید باشد. با این حال، ثبت‌نام برای وانت نیسان در رنگ سفید احتمالاً با موفقیت بیشتری در بین مصرف‌کنندگان واقعی همراه خواهد بود.

نکته دوم این است که این بخشنامه فروش وانت نیسان مدل سال قبل را عرضه می‌کند، به این معنا که نسخه‌های وانت نیسان موجود در این بخشنامه مربوط به مدل ۱۴۰۲ هستند. بنابراین، سایپا برای جلب توجه متقاضیان، تخفیف ۴ درصدی از قیمت پایه را ارائه می‌دهد. این مسئله به‌خاطر شرایط فروش مشابه سال گذشته نیز اهمیت دارد. به نظر می‌رسد خودروهایی که از شرایط فروش سال قبل بدون خریدار باقی مانده‌اند، اکنون در قالب شرایط فروشی مربوط به عید قربان به متقاضیان عرضه شده‌اند.

خودرو     قیمتتخفیف افتمدل رنگمدل موعد تحویل
نیسان تک‌سوز آپشنال۵,۶۰۲,۳۲۰,۰۰۰ معادل ۴ درصد قیمت پایه خودروSVD         آبی    ۱۴۰۲  فوری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری