کد خبر:116287
پ

ساخت و تعمیر هفت هزار واحد مسکونی مددجویی در خوزستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به هدفگذاری امسال برای ساخت و تعمیر هفت هزار واحد مسکونی مددجویی در استان گفت: این اقدامات با همراهی نهادهایی همچون بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج، سپاه، مراکز نیکوکاری و خیران انجام می‌شود.

ساخت و تعمیر هفت هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خوزستان در حال انجام است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، جمال شیبه  با بیان اینکه پارسال یکهزار و ۶۵۰ واحد مسکونی مددجویی توسط کمیته امداد خوزستان به بهره‌برداری رسید، بیان کرد: از هفت هزار واحد مسکونی هدفگذاری شده برای امسال ۲ هزار واحد مسکونی ساخته و پنج هزار واحد مسکونی نیز بهسازی و تعمیر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در بخش‌های دیگر حوزه مسکن نیز به مددجو کمک می‌شود افزود: بخشی از خدمات در قالب کمک هزینه اجاره مسکن توسط حوزه حمایت به مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه اعتبارات احداث مسکن مددجویی از سوی کمیته امداد و پرداخت تسهیلات توسط بنیاد مسکن و مشارکت خیران و گروه‌های جهادی تامین می‌شود افزود: با احداث واحدهای مسکونی بخش عمده‌ای از هزینه خانواده‌های زیر پوشش و نیازمند استان برطرف می‌شود.

شیبه با بیان اینکه در هفته دولت ۷۲ واحد مسکونی مددجویی در استان بهره برداری می‌شود ،گفت: همچنین اقدامات خوبی در حوزه مسکن مددجویان روستایی انجام شده و با کمک خیران و همکاری وزارت مسکن و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و سپاه تا پایان امسال در تامین مسکن مددجویان روستایی گام های موثری برخواهیم داشت.

در یک ماه اخیر نیز تعدادی خانه و زمین متعلق به کمیته امداد خوزستان در مناطق کوی طاهر ، شهید مدرس اهواز و شهرک شهید مدنی ماهشهر به صورت رایگان به نیازمندان و مددجویان اهدا شد.

کمیته امداد خوزستان همچنین تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در راستا ساخت خانه مددجویان منعقد کرده است.

۱۳۰ هزار خانواده معادل ۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری