کد خبر:89384
پ

ساخت شهرک صنعتی “ابوزیدآباد” آران و بیدگل در اصفهان

کلنگ ساخت شهرک صنعتی ابوزیدآباد آران و بیدگل با وسعت ۲۷ هکتار روز چهارشنبه(۱۰ خرداد) با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان به زمین زده شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در این آیین گفت: مقدمات استعلام این شهرک سال ها قبل انجام و پیگیری نهایی آن در دولت سیزدهم آغاز شد ، با پیگیری های فرماندار آران و بیدگل مصوبه شورای برنامه ریزی برای ایجاد این شهرک تایید شد، موافقت ۱۸ دستگاه اجرایی برای ایجاد یک ناحیه صنعتی گرفته شد، با هم افزایی بین دستگاه های مربوط این شهرک امروز کلنگ زنی شد.

رضا سورای افزود: ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان ها از پراکندگی صنایع و کارگاه ها جلوگیری می کند و امکان نظارت بر این واحد ها َآسان تر می شود،امیدواریم تا پایان سال واگذاری زمین برای ایجاد واحدهای تولیدی در این منطقه انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان بیان کرد: باید اهلیت سنجی از افراد متقاضی سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ابوزیدآباد بخش کویرات انجام شود تا نتیجه ایجاد آن در مدت پنج سال مشاهده شده و برای مردم شغل ایجاد شود.

سواری گفت: پیشنهاد ما این است که سرمایه گذاران به سمت طرح های کم آب بر با ارزش افزوده بالا و دانش بنیان بروند،صنایع باید با توجه به مزیت های شهرستان آران و بیدگل مستقر شوند.

فرماندار آران و بیدگل هم گفت: مردم منطقه ابوزیدآباد از وفادار ترین مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امتحان خود را در دوران دفاع مقدس و تمامی عرصه های انقلاب نشان دادند.

علی اکبر رضایی افزود: جوانان این منطقه باید در اولویت دریافت زمین باشند و جوانان فارغ التحصیل این منطقه طرح های خود را ارائه کرده و در این شهرک سرمایه گذاری کنند.

وی اظهار کرد: کشور با جنگ اقتصادی مواجه است و همه ما باید با تلاش خود موانع تولید را در کشور رفع کنیم، بومی سازی صنعت یکی از راه های رفع موانع تولید است.

شهرک صنعتی بخش کویرات آران و بیدگل، ۲۷ هکتار مساحت داشته و پیش بینی می شود تا سه سال آینده ۲۰ واحد تولیدی در این شهرک ایجاد شود و برای هزار نفر به شکل مستقیم شغل ایجاد می شود.

شهر ابوزیدآباد مرکز بخش کویرات آران و بیدگل در ۳۰ کیلومتری شمال شرق این شهرستان واقع شده است.

شهرستان آران و بیدگل در شمالی‌ترین منطقه استان اصفهان، در فاصله ۶ کیلومتری شهرستان کاشان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری