کد خبر:62097
پ

زنان در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، بررسی‌های پلتفرم توییتر، تگرام و اینستاگرام نشان می‌دهد که شبکه اجتماعی اینستاگرام با توجه به گسترش محتوای سرگرمی و فرهنگی در آن، آمار نه بالا اما پایداری را در خصوص پرداختن به موضوع زنان را به خود اختصاص داده است. کاربران شبکه های اجتماعی اگر بخواهند بر روی موضوع […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، بررسی‌های پلتفرم توییتر، تگرام و اینستاگرام نشان می‌دهد که شبکه اجتماعی اینستاگرام با توجه به گسترش محتوای سرگرمی و فرهنگی در آن، آمار نه بالا اما پایداری را در خصوص پرداختن به موضوع زنان را به خود اختصاص داده است.

کاربران شبکه های اجتماعی اگر بخواهند بر روی موضوع زنان و حجاب و عفاف فعالیت کنند، طبیعتا به صورت مقطعی و زمانی در توییتر اظهار نظر، جوسازی و ایجاد موج رسانه ای میکنند.

اما اینستاگرام پلتفرمی است که مخصوص محتوا های فرهنگی، سرگرمی و از این قبیل می باشد.

و یا حد اقل در این فضا بیشتر دیده می شود و به همین خاطر به در بازه های زمانی مختلف، مخاطبین خود را دارد.

آمار جداول زیر مربوط به هفته اول مردادماه امسال است که با رصد روزانه شبکه های اجتماعی، این نسبت را میتوان در دیگر ماه های سال نیز مشاهده و احساس کرد.

آمار هفته ابتدایی مرداد ماه در توییتر در موضوع زنان
آمار هفته ابتدایی مردادماه در اینستاگرام در موضوع زنان
آمار هفته ابتدایی مردادماه در تلگرام در موضوع زنان

بیشترین کلیدواژه ها و هشتگ هایی هم که در هفته ابتدایی مرداد، با موضوع زنان و در بستر های شبکه های اجتماعی بکار برده شده، مربوط به حجاب، مسیح علینژاد و گشت ارشاد بوده است.

در گذشته نیز مسائلی همچون قوانین سقط جنین، محدودیت های ورزشکاران زن، زنان معلول، برابری زن و مرد و … مورد توجه قرار گرفته است.

مهمترین و پرتکرارترین کلمات مرتبط با زنان
کلیدواژه : رسانهزنان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری