کد خبر:87932
پ

زمان سیلی زدن به وحوش مرزهای شرقی فرا رسیده است!

طالبان طی ماه های اخیر نشان داد که نه دیپلماسی می فهمد و نه حسن همجواری …


طالبان طی ماه های اخیر نشان داد که نه دیپلماسی می فهمد و نه حسن همجواری و همچنان همان گروه واپس گرا و وحشی دهه های پیش است که فقط مدرن تر شده است! این گروه با وجود حمایت ها و رفتار دوستانه جمهوری اسلامی ایران به نظر در زمین کسان دیگری بازی می کند و به هر بهانه هایی سعی در افزایش تنش دارد!

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، طالبان طی ماه های اخیر نشان داد که نه دیپلماسی می فهمد و نه حسن همجواری و همچنان همان گروه واپس گرا و وحشی دهه های پیش است که فقط مدرن تر شده است! این گروه با وجود حمایت ها و رفتار دوستانه جمهوری اسلامی ایران به نظر در زمین کسان دیگری بازی می کند و به هر بهانه هایی سعی در افزایش تنش دارد!

گستاخی این وحوش حالا به جایی رسیده که یکی از فرماندهان عقب مانده آن با ادبیاتی گستاخانه لب به تهدید ایران و ایرانی می گشاید و حتی تهدید به فتح تهران می کند، عبدالحمید خراسانی معروف به «ناصر بدری» فرماندار سابق ولایت پکتیا با انتشار پیامی ویدیویی گفته است: ایران باید مدیون حوصله بزرگان امارت اسلامی باشد و در صورت نیاز با شوق و علاقه ای بیشتر نسبت به جهاد برای مبارزه با استعمار آمریکا در برابر ایران مبارزه خواهد کرد. از آنچه که حق ماست دفاع خواهیم کرد و در صورت ادامه وضعیت کنونی ایران را فتح خواهیم کرد.

ماجرا اما محدود به لفاظی و شکرخوری های این چنینی نمانده که اگر مانده بود می شد آن را نادیده گرفت بلکه حالا پای خون سربازان وطن در میان است، متاسفانه در درگیری روز گذشته دو تن از سربازان وطن به شهادت رسیدند و تعدادی زخمی شدند و حتی تصاویری از ورود نیروهای طالبان به عمق خاک ایران منتشر شد!

اگرچه رعایت حسن همجواری و تلاش جمهوری اسلامی ایران برای کاهش تنش با این گروه قابل درک است و حتی مماشات با آن ها در ابتدای روی کار آمدن شان را هم می توان به نوعی توجیه کرد، اما اکنون دیگر جای هیچ مماشاتی نیست، اگر امروز به گستاخی طالب ها پاسخی کوبنده و درخور داده نشود فردا باید منتظر غلط های اضافی بیشتر نه فقط این گروه که همه همسایگان دور و نزدیک بود، توان دفاعی ما که سال ها برای ارتقای آن زحمت کشیده شده اکنون باید همچون صاعقه بر سر این شیاطین فرود آید تا بفهمند و بدانند جان هر ایرانی که از دست برود چه ضربه سختی در انتظارشان است، نه فقط طالب بلکه دیگر دشمنان ایران هم باید ضرب شست ما را بچشند!

دیپلماسی و تنش زدایی و حسن همجواری همه به جای خود اما گاهی باید از ابزار دیگر استفاده کرد و اکنون مطالبه همه ملت این است سیلی سختی به این وحشی های مرز شرقی زده شود تا دیگر هوس چنین کارهایی نکنند!

منبع
نو اندیش ایرانیان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری