کد خبر:199689
پ

رییس صدا و سیما: برای جلوگیری از بی اخلاقی داوطلبان ریاست جمهوری در مناظرات برنامه داریم

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما گفت: هم در مناظره ها و هم در باقی برنامه ها تلاش خواهد شد که به جای حاشیه های بی مورد، غیر مفید و غیر سازنده، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مستقیماً به برنامه های خود اشاره کنند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران:  رییس سازمان صدا و سیما گفت: هم در مناظره ها و هم در باقی برنامه ها تلاش خواهد شد که به جای حاشیه های بی مورد، غیر مفید و غیر سازنده، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مستقیماً به برنامه های خود اشاره کنند.

پیمان جبلی درباره برنامه صدا و سیما برای جلوگیری از بی اخلاقی های احتمالی در مناظرات تلویزیونی اظهار کرد: کمیسیون برررسی تبلیغات به لحاظ قانونی ناظر بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است و ما در زمینه جلوگیری از بی اخلاقی های احتمالی در برنامه های زنده صدا و سیما از سوی کاندیداها، پیشنهاداتی را به این کمیسیون ارایه دادیم.

وی ادامه داد: علاوه بر آن سعی داریم بسترهایی که موجب بی اخلاقی یا بداخلاقی انتخاباتی می شود را از طریق ورود تخصصی نامزدها به بحث های مربوط به برنامه هایشان کاهش دهیم.

جبلی تأکید کرد: در تبلیغات انتخاباتی صدا و سیما اساساً برنامه محوری و برنامه نامزدها مورد تأکید قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: هم در مناظره ها و هم در باقی برنامه ها تلاش خواهد شد که به جای حاشیه های بی مورد، غیر مفید و غیر سازنده، نامزدهای محترم مستقیماً به برنامه های خود اشاره کنند و در نهایت قانون هم باید در خصوص حمایت از این اقدام و راهبرد صدا و سیما کمک کند که کمک خواهد کرد.

جبلی در پاسخ به این پرسش که اگر کاندیدای بی اخلاقی کند، چه برنامه برخوردی در نظر گرفته شده است؟ گفت: بعضی از پیشنهادات را به کمیسیون بررسی تبلیغات به منظور ورود جدی تر کمیسیون و ناظر بر برگزاری برنامه ها ارایه دادیم که اگر موافقت کنند، آمادگی اجرای این پیشنهادات را داریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری