کد خبر:114644
پ

رکورد مصرف برق در آمریکا بدلیل تشدید آب و هوا

تشدید شرایط آب و هوایی باعث شده تا مصرف برق مردم آمریکا به شدت افزایش یافته و هزینه قبوض آنها نیز بالا برود.

افزایش شدید هزینه قبوض برق برای مردم آمریکا

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، گرمای شدید هوا در فصل تابستان جاری در جنوب آمریکا باعث شده تا مصرف برق این مناطق افزایش یابد و نهایتا شاهد صادر شدن قبوض با هزینه بالا برای خانوارهای آمریکایی باشیم.

سازمان اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داده که هر خانوار آمریکایی به‌طور متوسط سالانه ۲۶۲ دلار هزینه پول برق کولر می‌کند، اما این رقم در مناطق گرم و شرجی آمریکا تا ۵۲۵ دلار افزایش می‌یابد.

در اوایل ماه جولای انجمن NEADA آمریکا، گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود هزینه برق خانه‌ها در آمریکا برای فصل تابستان سال جاری از ۵۱۷ دلار طی سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته و به ۵۷۸ دلار برسد. نکته حائز اهمیت آنکه متوسط قبض خانوارها در مناطق مرکزی جنوب غرب آمریکا، ۷۰۶ دلار در سال برآورد می‌شود.

مارک ولف، مدیرعامل انجمن NEADA، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که استنباط من این است که ما شاهد هزینه‌های سنگین قبوض برق در فصل تابستان کنونی برای خانوارهای آمریکایی خواهیم بود و دلیل آن افزایش تقاضای برق به خاطر دمای بالای هوا است.

آمارهای سازمان هواشناسی جهانی و سازمان کوپرنیکوس اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که ماه جولای سال جاری، گرمترین ماه ثبت‌شده در تاریخ بوده است.

آنتونیو گوتِرِش، دبیرکل سازمان ملل، هم اخیرا هشدار داده تغییرات آب و هوایی به سطوح وحشتناکی رسیده و عصر گرم شدن زمین به عصر جوشیدن زمین تبدیل شده است.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری