کد خبر:127459
پ

رکابزن استقامت جاده در هانگژو در مکان چهارم جای گرفت

رکابزن استقامت جاده کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو در مکان چهارم جای گرفت.

 به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، علی لبیب دوچرخه سوار جوان کشورمان در مسابقه استقامت جاده مردان بازی‌های آسیایی با ایستادن در مکان چهارم از کسب نشان مسابقات بازماند. لبیب وی با زمان ۴ ساعت و ۳۱ دقیقه و ۱۱ صدم ثانیه به طور همزمان با رکابزن مغولستان از خط پایان عبور کرد، اما در رده چهارم این دیدار‌ها قرار گرفت. 

مسابقه استقامت جاده مردان در مسیر ۲۰۷ کیلومتر و ۷۰۰ متری و با حضور ۶۶ رکابزن برگزار شد که در پایان دو رکابزن تیم قزاقستان باز مان مشابه ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۲۹ ثانیه رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند. 

 نماینده دوچرخه سواری کشورمان در حالی به عنوان چهارم دست یافت که در مسابقه استقامت جاده، شاهد حضور تیم‌های کامل چهار نفره و سه نفره و حضور مدعیانی بودیم که ماه گذشته در رقابت‌های قهرمانی جهان اسکاتلند حاضر بوده و سابقه حضور در مسابقات مختلف قهرمانی آسیا و تور‌های مطرح را داشتند.

 این نخستین تجربه لبیب در بازی‌های آسیایی بود. وی در مسابقه اومنیوم در بخش پیست هم توانست با حدنصاب خوبی در رده چهارم بایستد. به این ترتیب پرونده رقابت دو نماینده دوچرخه‌سواری ایران با کسب یک مدال با ارزش برنز توسط فرانک پرتوآذر و دو مقام قابل توجه چهارمی توسط علی لبیب بسته شد.­

منبع
صداوسیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری