کد خبر:151381
پ

رویکرد رییس جمهور در سفرهای استانی؛ گفتگوی بی واسطه با مردم و بازاریان

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رویکرد رییس جمهور در سفرهای استانی گفتمان رو در رو با مردم است، گفت: آیت الله رییسی در این سفرها همواره از نزدیک در جریان مشکلات قرار می‌گیرد که حاصل آن مصوبات ارزشمند در جلسات با مسئولان استانی است.

رویکرد رییس جمهور در سفرهای استانی؛ گفتگوی بی واسطه با مردم و بازاریان

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، رمضانعلی سنگدوینی درباره رویکرد دولت سیزدهم در سفرهای استانی و نتایج این سفرها اظهار داشت: به عنوان نمونه سفر اخیر رییس جمهور به استان گلستان در نوع خود به لحاظ ارتباط رو در رو با مردم بی نظیر بود.

وی یادآور شد: رویکرد رییس جمهور در سفرهای استانی پیگیری و رفع مشکلات مردم است که نشانه ولایت مداری ایشان و این موضوع است که بدون واسطه در بین مردم حاضر شده و از نزدیک به مشکلات و درد دل مردم گوش فرا داده و در ادامه با تشکیل جلسه با مسئولان استانی، مصوبات ارزشمندی در راستای کاهش مشکلات مردم به تصویب می‌رسد.

سنگدوینی با بیان اینکه رییس جمهور و وزرا از همه توان خود برای بهبود شرایط کشور استفاده می کنند، تصریح کرد: دولت آیت الله رییسی، مردمی است و این رویکرد را در عمل تا امروز نشان داده است البته باید رویکرد مدیریتی کادر میانی دولت نیز تقویت شود تا سبب رفع برخی کاستی‌ها و جلوگیری از سنگ اندازی منتقدان دولت شود.

وی با اشاره به مصوباتی که در سفر به استان گلستان توسط رییس جمهور به سرانجام رسید، عنوان کرد: آیت الله رییسی در این سفر از منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون که راه‌اندازی آن از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود، بازدید کرده و به صورت رو در رو با مردم به گفت و گو پرداخت و در جریان مشکلات کسبه این منطقه قرار گرفت و در نهایت این منطقه که ظرفیت زیادی برای داد و ستد با تجار و بازرگانان ترکمنستانی و دیگر کشورهای مشترک المنافع دارد، به صورت رسمی آغاز به‌ کار کرد.

این نماینده مجلس یادآور شد: پتروشیمی گلستان هم با وجود ظرفیت‌های فراوان در زمینه تولید و اشتغال، یکی از طرح‌های ۱۸ ساله بر زمین مانده بود که رئیس‌جمهور در سفر اول استانی خود قول داده بود از همه توان و ظرفیت دولت برای اجرای این پروژه و حل مشکلات آن استفاده کند که این طرح نیز در نهایت با تلاش جهادی مستمر به ثمر نشست و طرح بزرگ مجتمع پتروشیمی گلستان با حضور رییس جمهور وارد عملیات اجرایی شد.

سنگدوینی بیان داشت: رئیس‌جمهور در بازید از جزیره آشوراده در غرب استان گلستان همچنین از محل اجرای پروژه بومگردی و طبیعت‌گردی تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد و این مکان با اقدامات دولت سیزدهم بار دیگر جان گرفته است تا به مکانی برای تفریح، طبیعت‌گردی و حال خوش مردم تبدیل شود.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی به گلستان برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ آذر و یکم دی ماه به همراه شماری از وزیران و معاونان به این استان سفر کرد.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح طرح ملی فیبر نوری در همه شهرها، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، بهره‌برداری از سه هزار و ۶۷۵ واحد مسکن شهری و روستایی، واگذاری هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان، صدور هفت هزار فقره سند مالکیت از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رییس جمهور در گلستان بود.

آغاز به‌کار رسمی منطقه آزاد «اینچه‌برون»، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، بهره‌برداری از طرح زهکشی در ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حوزه قره‌سو و افتتاح متمرکز طرح‌های حوزه حمل و نقل و توسعه راه‌ها از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه آیت‌الله رییسی به گلستان بود.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری