کد خبر:79431
پ

رمز موفقیت تیم فوتبال زیر ۱۷ سال بانوان همدلی و انسجام‌ بود

منظمی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال گفت: تیم فوتبال زیر ۱۷ سال با انسجام و همدلی موفق شد به مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا راه یابد.

منظمی: رمز موفقیت تیم فوتبال زیر 17 سال بانوان همدلی و انسجام‌ بود

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مریم منظمی درخصوص صعود تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال دختران به مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا گفت: دختران زیر ۱۷ سال سرمایه‌های فوتبال کشورمان هستند و با انگیزه بالای خود به این پیروزی شیرین دست پیدا کردند.

وی افزود: رمز موفقیت تیم فوتبال زیر ۱۷ سال دختران ما همدلی و انسجام بود. زحمات کادر فنی که صمیمانه تلاش کردند هم در این پیروزی تاثیرگذار بود.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: دختران نوجوان کشورمان از جان مایه گذاشتند و در بازی پایانی برابر اردن هم بازی را در دست داشتند و با جشنواره گل مقتدرانه به مرحله بعد راه یافتند. آنها در شرایط خوبی با نپال هم بازی کردند و به برتری دست یافتند.

وی درخصوص برنامه ریزی برای تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان برای حضور در مرحله دوم‌مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تیم‌های نوجوانان و جوانان شرایط خوبی دارند و قطعا در دور دوم مسابقات بازی‌های سختی خواهیم داشت اما بازیکنان و کادر فنی برای کسب بهترین نتیجه و ارائه عملکرد خوب رقابت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری