کد خبر:143229
پ

رسیدن به عزت و سربلندی جز استقامت و پایداری راهی ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رسیدن به عزت و سربلندی جز استقامت و پایداری راهی ندارد و این استقامت ها بود که کشور ما را مقتدر کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حسین مظفر ۴ آذر در  یادواره شهدای جهادکشاورزی استان مرکزی، اظهار کرد: دو رویداد مقابله با رژیم شاهنشاهی و ۸ سال جنگ تحمیلی باعث شد تعداد زیادی از فرزندان این مملکت فداکاری کرده و جان خود را تقدیم کنند.

 وی با بیان اینکه افتخار یک ملت به رویدادهایی است که در سایه این رویدادها، ملت و کشور از ذلت به عزت می‌رسند، گفت: مجاهدان با استقامت و جانفشانی و فداکاری ایران را به اوج قله های عزت و شرف رساندند.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از ایثارگران و مجاهدان راه خداست، گفت: همین ها سبب شده که ایران نسبت به رقبای خود درا مراتب بالاتری قرار بگیرد. همه باید همواره راه و یاد شهدا را گرامی بداریم چراکه با گذشت زمان و به برکت وجود شهیدان هم‌اکنون ایران به نقطه‌ای نورانی در جغرافیای زمین مبدل شده و نقطه امید و آرزوی انسان‌های حق‌گراست.

مظفر ادامه داد: خانواده شهدا شهید دادند اما بدانند مزایای فراوانی هم برای شهید و خانواده ها باقی مانده است، یکی از این مزایا این است که خداوند وعده داده شهدای شما نمرده اند پس به زبان نگویید که شهیدان شما مرده اند و این در آیاتی از قرآن هم بیان شده است. شهیدان برای کسب نام و نان به شهادت نرسیدند، آنان برای نام خدا و حراست از آرمان‌های الهی و وحیانی و نظام الهی و همچنین حراست از ولایت فقیه جان خود را از دست دادند و امروز وظیفه ما پاسداری از خون شهیدان و زنده نگه داشتن یاد آنان است.

وی تاکید کرد: شهیدان در جوار حق آرمیده‌ و با خون خود بهشت ابدی خریدند و با خدای متعال معامله کردند پس به آنها افتخار کنید، بویژه اینکه هر کسی لایق این درجه رفیع نیست و توفیق شهادت نصیب هر کسی نمی شود.

مظفر خاطرنشان کرد: مردم غزه با استقامت و پایداری توانستند در مقابل رژیم پر قدرت استکبار بایستند و پیروز شوند و آنان را این چنین سرافکنده کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی در سایه فداکاری و حضور در صحنه و استقامت رقم می‌خورد و ملتی که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کند، باید با مقاومت و نفوذناپذیری، در مقابل هجمه‌های دشمن بایستد و عقب‌نشینی نکند.

وی بیان کرد: استقامت و پایداری در راه حق  در کشور ما رواج پیدا کرده و این استقامت، فشاری که از سوی جبهه استکبار به این کشور تحمیل می شود را خنثی کرده است.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری