کد خبر:64238
پ

رستم قاسمی چرا رفت؟/ افندی‌زاده سرپرست وزارت راه شد

در پی قبول استعفای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رئیس‌جمهور «شهریار افندی‌زاده» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

رئیس‌جمهور ضمن موافقت با استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، شهریار افندی‌زاده را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

رئیس‌جمهور با استعفای رستم قاسمی موافقت کرد/ افندی‌زاده سرپرست وزارت راه شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، ضمن تقدیر از تلاش‌های رستم قاسمی در دوران مسئولیتش در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی، با استعفای وی در پی تشدید بیماری، موافقت کرد و ابراز امیدواری نمود بتوان از توانمندی‌های او پس از بهبود کامل استفاده شود.

در پی قبول استعفای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رئیس‌جمهور «شهریار افندی‌زاده» معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را  با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

۳۶۱ درجه ایران، در آذرماه سال گذشته( دقیقا یکسال پیش) از قوت گرفتن استعفای رستم قاسمی به دلیل بیماری سخت، خبر داده بود.

همچنین پیش از این، اردشیر مطهری نماینده مردیم شریف گرمسار، آرادان، ایوانکی و کهن آیاد در مجلس شورای اسلامی در توییتی از رستم قاسمی وزیر راه وقت، سوالات زیر را پرسیده بود:

مشاور عالی و بازرس ویژه رستم قاسمی بازداشت شد؟! ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر کرده اند.از آن روز هم رستم قاسمی کمردرد گرفته،بستری شده. حالا کجا بستری شده نمی دونم.میگن دیگه،ما نمیگیم.

رستم خان،شفاف سازی کن لطفا!

از آقازاده چه خبر؟

از جعفری و درویش زاده چه خبر؟

از تربتی و یوسف پورآذر درخصوص زمین های پردیس بومهن چه خبر؟

دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
  • هم میهن ۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۳
    0 0

    سردارمحمدرابیاورید…جوان وفعال است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری